ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

خریداران می خواهند ۴۰،۰۰۰ دلار را پس بگیرند! افزایش قیمت بیت کوین به ۳۷،۸۵۰ دلار گواه آن است!

شکست بیت کوین بالاتر از مقاومت ۳۵T000 دلاری نشان می دهد که خریداران در تصمیم خود برای بازپس گیری ۴۰،۰۰۰ دلار در کوتاه مدت بسیار جدی هستند. قیمت بیت کوین (BTC) مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلاری را شکست و به نظر می رسد در محدوده جدیدی قرار دارد که شاهد قیمت ۳۸ تا ۴۰ هزار دلار است. بهبودی امروز از سطح ۳۴،۰۰۰ دلار همچنین باعث می شود که الگوی سر و شانه های نزولی که در بازه زمانی ۴ ساعته ایجاد می شود، نامعتبر شود.

قیمت-بیت-کویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

پس گرفتن سطح ۳۶،۰۰۰ دلار به عنوان حمایت همچنین می تواند در رد کردن این تصور کودکانه که قیمت بیت کوین در حال ورود به بازار خرسی جدید است، کمک کند. بیتکوین پس از سقوط ۲۶.۵ درصدی در این هفته، ۲۰۰ میلیارد دلار از کل سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری شده را از بین برد.

علیرغم این سقوط، مشاوران مالی همچنان به ایجاد چشم انداز مثبت در مورد ارز رمزپایه برتر و همچنین رشد بخش DeFi ادامه می دهند.

نمودار-بازار

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

اطلاعیه اخیر دفتر نظارت بر ارز (OCC) که به بانک ها اجازه می دهد معاملات پولی را در اختیار داشته باشند و از آنها نگهداری می کنند، به عنوان یک چراغ سبز توسط کل بخش تفسیر می شود.

طبق گفته برایان بروکس، رئیس کنگره OCC، آینده آنلاین امور مالی اجتناب ناپذیر است.

DeFi و آلتکوین ها قدرتمند شده اند

شرایط فعلی بازار همچنان نشان دهنده تشابه با دوره های قبلی است که در آن قیمت بیت کوین به شدت اصلاح می شود و پس از تجربه یک دوره رشد پارابولیک، تثبیت می شود.

در طی این مراحل تثبیت، معامله گران تمایل به انتقال سرمایه خود به آلتکوین ها دارند و افزایش حجم و رالی های امروز از تعدادی از آلتکوین ها، دوباره این نظریه را تقویت می کند.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USD. منبع: Coin360

همانطور که بیت کوین در اوایل روز بین ۳۲،۰۰۰ تا ۳۵،۰۰۰ دلار معامله شد، اتر (ETH) حدود ۳.۹۶٪ سود به دست آورد تا در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۱،۱۲۰ دلار معامله شود.

در همین حال، پولکادوت (DOT) شاهد شکست ۳۶.۸۹ درصدی بود و نزدیک به ۱۱.۳۰ دلار معامله شد. زنجیره خواهر آن یعنی کوساما (KSM) نیز با افزایش ۲۱.۲۵٪ در معاملات، قیمت را به ۷۷.۵۹ دلار افزایش داد.

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه ۹۸۳.۵ میلیارد دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۶۸.۷ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا