ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین زیر سطح ۳۵،۰۰۰ اصلاح شد! بسته ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن جواب نداد!

بیت کوین

داده های کوین تلگراف و سایت TradingView نشان می دهد که جفت ارز BTC/USD به پایین ترین قیمت خود در روز جمعه رسیده است و سطح ۳۴،۰۰۰ دلاری به عنوان یک حمایت برای آن عمل می کند.

روز گذشته این جفت ارز قبل از سقوط در یک کانال که در ابتدای هفته تشکیل شده بود، برای یک لحظه ۴۰،۰۰۰ دلار پس گرفت. آخرین سقوط، فرض ادامه بیت کوین در این کانال را تقویت کرد که ۳۰،۰۰۰ دلار به عنوان حمایت و ۴۰،۰۰۰ دلار مقاومت آن است.

 Michaël van de Poppe، تحلیلگر سایت Cointelegraph در پیام توییتری خود در این خصوص گفت:

تثبیت قیمتی بیت کوین می تواند نشانه سلامت بازار ارز های دیجیتال، بعد از یک حرکت بزرگ به سمت ۴۱،۵۰۰ دلار باشد. بیت کوین بعد از پس زده شدن قیمت در ناحیه ۴۰ هزار دلار به یک نقطه ی جهشی نزدیک می شود. حقیقت این است که ادامه تثبیت قیمتی، قبل از ادامه حرکت صعودی، رفتاری کاملا سالم برای بازار می باشد.

تحلیل  هاوینگ بیت کوین، نشان دهنده پتانسیل رشد ۷ برابری بیت کوین 

افت قیمتی بیتکوین با افزایش شاخص دلار در پی رونمایی بسته ی حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا، همراه شده است. بر خلاف جاذبه ی سنگین افزایش دلار های موجود در جهان، بازار های مالی واکنش مثبتی را نسبت به برنامه های بایدن نشان دادند و حتی شاخص دلار به سمت بالا حرکت کرد؛ اما به قیمت افت بیت کوین، زیرا که این دو، همبستگی معکوسی با یک دیگر دارند.

Joseph Young تحلیلگر Cointelegraph در این خصوص گفت:

شاخص دلار در حال شکست سطوح در تایم فریم های مختلف است. یک بازیابی قدرتمند از سطح حمایتی چند ماهه. برخی معتقد اند این موضوع برای بیت کوین، طلا و دیگر دارایی های ضد تورمی، خبر بدی می باشد.

بیتکوین

او همچنین اشاره کرد که در بازار های فیوچرز، باور سرمایه گذاران در خصوص خرید در کف قیمتی، مشکل بیشتری را ایجاد کرده و پتانسیل رالی قیمتی را از بین برده است.

با این حال، بیتکوین با وجود هاوینگ، عملکرد ضعیف تری را در مقایسه با رالی قیمتی قبلی تجربه کرده است. طبق داده های زنجیری، بیت کوین همچنان پتانسیل رشد های بیشتر را دارد.

بیت کوین

او گفت:

این رالی قیمتی در ۴۰ هزار دلار پایان نمی یابد. با مقایسه چرخه صعودی قبلی می توان دید که بیتکوین قابلیت این را دارد که  رشد ۷ برابری داشته باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا