ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

۱۱ شاخصی که نشان می دهد رکورد جدید قیمت اتر تازه آغاز کار است! صعود ادامه دارد

بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که رالی پارابولیک اتر با توجه به اکوسیستم DeFi و مبانی شبکه اتریوم ممکن است به زودی اتفاق بیافتد.

با توجه به اینکه اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین سطح جدید خود رسیده است، برخی از کارشناسان معتقدند که اتر می تواند به سرعت از محدوده قیمتی ۱۴۰۰ دلار عبور کند.

بنیاد قوی اتریوم این فرض را تقویت می کند که اتر ممکن است مقاومت ۱۴۰۰ دلار را پشت سر بگذارد و بسیاری از آنها به اکوسیستم رو به رشد DeFi به عنوان نیرویی که احتمالا ETH را به سمت کشف قیمت هدایت می کند، اشاره دارند.

در ۱۹ ژانویه، Spencer Noon از صندوق رمزنگاری واریانت، ۱۱ شاخص را که به نظر او نشان دهنده نزدیک بودن یک چرخه گاوی پارابولیک است را به اشتراک گذاشت. وی به این واقعیت اشاره کرد که بیش از یک میلیون آدرس منحصر به فرد در طی هشت ماه گذشته با DeFi ارتباط برقرار کرده اند.

دیفای

کیف پول های منحصر به فرد دیفای: Dune Analytics

Noon اضافه می کند که حجم DEX ماهانه در حال حاضر در بالاترین رقم بیش از ۳۰ میلیارد دلار است، در حالی که بیش از ۲۰ میلیارد دلار به پروتکل های وام DeFi واریز شده است – از این میزان بیش از ۴.۵ میلیارد دلار به عنوان وام های معوق صادر شده است.

با نگاهی فراتر از دیفای، Noon همچنین نشان می دهد که اتریوم بهترین شبکه بلاکچین است که با هزینه های روزانه تولید می شود. تعداد آدرس های فعال اتر روزانه در ۱۲ ماه گذشته دو برابر شده است و به بالاترین رقم ۵۵۰،۰۰۰ رسیده است و اینکه تقریبا ۲۰ میلیارد دلار استیبل کوین در سال گذشته در اتریوم عرضه شده است. این موضوع اشاره می کند که در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیارد دلار در DeFi قفل شده است و افزود: ۲۱ پروتکل مالی غیرمتمرکز اکنون حداقل ۱۰۰ میلیون دلار ارزش کل قفل شده هر یک را نشان می دهد.

علی رغم افزایش اصول فاندامنتال اتریوم، Noon خاطرنشان می کند که تعداد معاملات Ether با ارزش بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار هفت برابر کمتر از اوج ژانویه ۲۰۱۸ است که نشان می دهد موسسات هنوز وارد بازی نشده اند.

نمودار نشان می دهد که قیمت اتریوم  نسبت به هزینه های تولید شده در شبکه به پایین ترین حد خود رسیده است و نشان می دهد که بازار بسیار کم ارزش می باشد. با این حال، پاسخ ها در توییتر قابلیت استفاده از شاخص را برای اتریوم به چالش می کشد و خاطر نشان می کند که “فروش” اتریوم شامل هزینه هایی است که توسط ماینرها جمع آوری می شود.

Messari همچنین داده هایی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد حجم روزانه معاملات اتریوم در حال حاضر ۲۸٪ از بیت کوین بیشتر است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا