ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

BTC زیر ۳۳،۰۰۰ دلار، توکن های DeFi سودهای دو رقمی به دست می آورند!

تعداد انگشت شماری از توکن های DeFi حتی در حالی که فروشنده ها قیمت بیت کوین را به زیر ۳۳،۰۰۰ دلار می رسانند، رالی های شدیدی را شاهد بودند.

امروز قیمت بیت کوین (BTC) با فشار فروش در مقاومت ۳۲،۵۰۰ تا ۳۳،۰۰۰ دلاری روبرو شد که منجر به پولبک ۳ تا ۵ درصدی در بیشتر آلتکوین ها گردید.

با وجود افشای اخیر این خبر که BlackRock، بزرگترین مدیر دارایی جهان، به سرمایه گذاری در معاملات آتی بیت کوین چراغ سبز نشان داده است، قیمت BTC هنوز تلاش می کند تا مومنتوم بالاتر از سطح ۳۳،۰۰۰ دلار را بدست آورد.

نمودار-بازار
عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

در همین حال، بخش DeFi همچنان در حال شکوفایی است. ونوس (XVS) و فانتوم (FTM) شاهد افزایش قیمت یک شبه ۲۳٪ خود هستند و ارزش کل قفل شده در پروتکل های DeFi در حال حاضر ۲۵.۷۷ میلیارد دلار است.

پس از تأیید جانت یلن به عنوان دبیر جدید خزانه داری ایالات متحده، قانون نظارت بر ارز رمزنگاری شده این وزارتخانه مجدداً درحال فعالیت است و مردم ۶۰ روز فرصت دارند تا درمورد نیاز کیف پول خود-میزبان پیشنهادی اظهار نظر کنند.

بیتکویننمودار ۴ ساعته BTC / USD. منبع: TradingView

فروش فقط به بخش ارزهای رمزپایه محدود نبود و بازارهای مالی جهانی نیز تحت فشار قرار گرفتند چرا که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بسته محرک پیشنهادی دولت بایدن به اندازه پیشنهادی قبلی نخواهد بود.

S&P 500 و Dow هر دو در آغاز بازار با فشار فروش روبرو شدند و روز را به ترتیب ۰.۱۵٪ و ۰.۰۷٪ به پایان رساندند، در حالی که NASDAQ توانست سود مثبت ۰.۰۵٪ را بدست آورد.

گروه سرمایه گذاری مستقر در Reddit که اخیرا فشار بر فروشندگان short را بیشتر کرده بودند، توانستند یک شبه مجددا جمع شوند و در ۲۶ ژانویه موفق شدند قیمت GME را تا ۱۴۵.۵۷ دلار و نزدیک به بالاترین قیمت در ۱۵۹.۱۸ دلار افزایش دهند.

GMEنمودار GME / USD یک روزه. منبع: TradingView

توکن های DeFi پیش قدم می شوند

کوین های مرتبط با DeFi علی رغم ریزش شدیدی که در بیت کوین و اتر (ETH) مشاهده می شود، روند صعودی خود را ادامه می دهند.

حجم معاملات Uniswap در اوایل امروز به بالای ۶ میلیارد دلار رسید و این امر به افزایش قیمت توکن UNI به بالاترین قیمت ۲۰۲۱ در ۱۳.۶۷ دلار کمک کرد. (Terra (LUNA، نیز بیش از ۳۷٪ افزایش قیمت داشت و در حال حاضر ۱.۲۲ دلار معامله می شود.

فانتوم (FTM) و آلفا فایننس (ALPHA) نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد هجوم خرید بوده اند و در جلسه معاملات امروز هر دو ۲۲٪ و ۳۵٪ رشد کرده اند.

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه ۹۴۷.۶ میلیارد دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۶۲.۹ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا