ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

جهش ناگهانی توکن های یونی سواپ (UNI) و کامپوند (COMP) + بررسی چند علت

در تاریخ ۳۰ ژانویه با ادامه رشد دیفای، Uniswap (UNI) و Compound (COMP) هر دو به بالاترین سطح جدید خود رسیده اند. UNI با قیمتی معادل ۱۹.۹۳ دلار به بالاترین سطح خود در تاریخ رسید و قیمت COMP نیز همان کاری را انجام داد که برای مدت کوتاهی با قیمت ۳۴۰ دلار معامله شد.

COMPنمودار ۴ ساعته COMP / USDT. منبع: TradingView

در ۳۰ روز گذشته کل بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) در یک روند صعودی قوی قرار داشته است و داده های DeFi Pulse نشان می دهد ارزش کل قفل شده از ۱۶.۴۳ میلیارد دلار در ۲ ژانویه به بالاترین قیمت جدید در ۲۷.۶۷ میلیارد دلار در ۳۰ ژانویه رسیده است.

DeFiارزش کل قفل شده در DeFi. منبع: Defi Pulse

افزایش قیمت COMP به دنبال انتشار اخبار جدیدی از یک ماژول حاکمیت جدید و ارتقا interface به رابط comp.vote است که اکنون به اعضای جامعه امکان می دهد با رای دادن با امضا به جای معاملات درون زنجیره ای، در کارمزدهای گس صرفه جویی کنند.

DeFi پس از شکست Robinhood جذابیت بیشتری پیدا می کند

بحث و جدال این هفته پیرامون متوقف کردن معاملات رابین هود در بازار سهام GameStop و AMC، صرافی های DeFi و رمزنگاری را به عنوان یک گزینه احتمالی برای جایگزینی بخش مالی متمرکز سنتی ارائه داده است.

در یک توییت، رابرت لشنر، بنیانگذار کامپاند گفت که پیشرفت های اخیر حاکی از آن هستند که راه اندازی بازارها روی بستر بلاکچین بهترین پاسخ به زمان زیادی است که صرف تسویه حساب تریدرها با DTCC شده است.

برنامه کمک های مالی Uniswap از رالی UNI پشتیبانی می کند

DEX

حجم معاملات ۲۴ ساعته Uniswap DEX. منبع: Uniswap

برنامه کمک مالی Uniswap در ۲۰ ژانویه به عنوان راهی برای کمک به گسترش اکوسیستم صرافی رونمایی شد.

توسعه دهندگان علاقه مند به مشارکت در حال حاضر فرصتی برای ارائه یک پیشنهاد و دریافت بودجه در راستای افزایش ارزش کلی این پلتفرم دارند. طبق توییت Uniswap، “در مدت ۱۴ روز از زمان باز شدن برنامه ها، ۴۰ بسته کمک مالی به uniswapgrants فرستاده شده است.

UNIنمودار ۴ ساعته UNI / USDT. منبع: TradingView

از زمان انتشار برنامه کمک هزینه ها، قیمت UNI حدود ۱۶۰٪ رشد داشته و از ۷.۱۰ دلار در ۲۱ ژانویه به قیمت فعلی آن ۱۸.۵۱ دلار افزایش یافته است. افزایش بدون سر و صدا TVL، حجم معاملات روزانه و هیجان سرمایه گذاران از راه اندازی نسخه V3، عوامل دیگری هستند که از افزایش UNI به بالاترین سطح جدید تاریخی حمایت می کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا