ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

(Band ،Loopring (LRC و Cream سهم خود از DeFi را افزایش می دهند + جزئیات

Band ،Loopring و Cream قصد دارند با ایجاد مشارکت های جدید و ارائه راه حل هایی برای پرداخت هزینه ها، وام ها و کشف قیمت ها، سهم DeFi خود را در بازار افزایش دهند.

دلار آمریکا در سال ۲۰۲۰ حدود ۷٪ از ارزش خود را از دست داد، در حالی که بیت کوین در همین مدت حدود ۳۰۰٪ افزایش یافت. با افزایش پذیرش بیت کوین از سوی سازمان ها، شرکت های ایالات متحده ممکن است خزانه خود را با سایر دارایی های ارزشمند متنوع کنند و بیت کوین (BTC) فرصت خوبی برای بدست آوردن بخشی از آن را دارد.

نمودار-بازارداده های بازار رمزنگاری مشاهده روزانه. منبع: Coin360

طبق آخرین گزارش Ark Invest، بیت کوین آماده سازی برای همکاری با موسسات را نشان می دهد که حتی تخصیص ناچیز ۱٪ توسط شرکت ها از S&P 500 می تواند قیمت بیت کوین را تا ۴۰،۰۰۰ دلار افزایش دهد. با این حال، تحلیلگران در Ar معتقدند که این تخصیص احتمالاً در محدوده ۲.۵٪ تا ۶.۵٪ است که می تواند قیمت بیت کوین را ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار تحت تأثیر قرار دهد.

حتی در حالی که قیمت بیت کوین تثبیت شده و برای مرحله بعدی آماده می شود، چندین آلتکوین که از نظر بنیادی قوی و همچنین مورد حمایت سرمایه گذاران خود بوده اند، در حال افزایش هستند.

BAND / USD

فضای مالی غیرمتمرکز (دیفای) در چند ماه گذشته رونق گرفته است و موفقیت پروتکل ها بیشتر به منابع داده غیرمتمرکز، سریع و قابل اعتماد متکی است. این همان جایی است که پروتکل Band وارد عمل می شود. سخنگوی داده میان زنجیره ای در چند روز گذشته چندین مورد همکاری را اعلام کرده است که نشان می دهد به تدریج سهم خود را در بازار ایجاد می کند.

افزایش شدید سهام در GameStop ،AMC و سهام دیگر طی چند روز گذشته توجه معامله گران را به خود جلب کرده است. پیوند Band با پروتکل Injective برای ارائه اوراکل های غیرمتمرکز قیمت برای سهام مختلف در پلتفرم مشتقات غیرمتمرکز می تواند به نفع توکن اصلی آن، BAND، باشد زیرا تثبیت موفقیت آمیز با افزایش تقاضا همراه است.

به همین ترتیب، Linear Finance، یک پروتکل دارایی مشتقات، همچنین از فیدهای قیمت Band استفاده خواهد کرد تا به مشتریان خود تجربه معامله یکپارچه برای چندین دارایی مصنوعی را ارائه دهد.

قیمت BAND از ۷.۱۵۳۲ دلار در ۲۲ ژانویه به ۱۲.۹۴۹ دلار در روز سه شنبه افزایش یافت که در مدت زمان کوتاهی ۸۱ درصد افزایش را نشان می دهد. پیش از این حرکت، قیمت طی چند روز گذشته تا حد زیادی در محدوده ۷ تا ۱۱.۵۰ دلار در نوسان بود.

باندنمودار روزانه BAND / USDT. منبع: TradingView

خریداران روز سه شنبه قیمت را به بالاتر از رنج رساندند، اما سایه بلند روی کندل روزانه نشان می دهد که فروشنده ها با قدرت در سطوح بالاتر اقدام به فروش می کنند. این امر قیمت را به محدوده معاملات فوق الذکر کشانده است.

اگر خریداران عقب ننشینند، یک تلاش دیگر برای شکستن رنج ممکن است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۲۸ دلار) شروع به افزایش می کند و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در قلمرو مثبت قرار دارد که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت به سمت بالا  را داراست.

اگر خریداران بتوانند قیمت خود را بالاتر از ۱۱.۵۰ دلار رانده و حفظ کنند، جفت ارز BAND / USD می تواند تا ۱۶ دلار و سپس به ۱۷.۷۸ دلار برسد. این منطقه ممکن است مانند مقاومت سختی عمل کند، اما اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از آن ببرند، حرکت می تواند بیشتر شود.

بر خلاف این فرض، اگر فروشنده ها با موفقیت از منطقه مقاومت ۱۱.۵۰ تا ۱۲.۹۴۹ دلار دفاع کنند، این جفت ارز ممکن است چند روز دیگر در نوسان بماند.

LRC / USD

حماسه GameStop و محدودیت های تجاری اعمال شده توسط معامله گرانی مانند Robinhood به تریدرهای خرد، نقایص قابل توجه آنها را برملا کرده است. این احتمالاً معامله گران را به سمت صرافی های غیرمتمرکز سوق می دهد که کنترل آن بر عهده هیچ نهاد مرکزی نیست.

هزینه های معامله جنبه بسیار مهمی در طول معاملات است، به ویژه برای معامله گران با اندازه کوچکتر. بنابراین، وقتی هزینه های گس اتریوم افزایش می یابد، این معامله گران خرد بیشتر از همه متضرر می شوند. Loopring تلاش می کند تا با مقیاس گذاری لایه دو، این مشکل را حل کند.

داده های Dune Analytics نشان می دهد که اخیراً مجموعه هزینه های Loopring به دلیل افزایش حجم، به بالاترین سطح خود رسیده است. این پروتکل اخیراً مدل توکنومیک LRC خود را به روز کرده و الگوی جدید توزیع هزینه را به شرکت کنندگان مختلف خود اعلام کرده است. این می تواند باعث جذب بیشتر سرمایه گذاران LRC شود که ممکن است بخواهند از افزایش محبوبیت پروتکل بهره مند شوند.

LRC از پایین ترین سطح روزانه در ۰.۳۳۶۵۱ دلار در ۲۲ ژانویه به بالاترین سطح در روز در ۰.۵۷۶۱۸ دلار در ۳۱ ژانویه افزایش یافت که طی چند روز ۷۱٪ افزایش داشت. میانگین متحرک صعودی و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که خریداران کنترل دارند.

LRCنمودار روزانه LRC / USDT. منبع: TradingView

حرکت صعودی در حال حاضر با مقاومت نزدیک به ۰.۵۵ دلار مواجه است و جفت ارز LRC / USD ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۳ دلار) سقوط کند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن باشید زیرا این جفت ارز در سه دوره قبلی در EMA 20 روزه حمایت شده است.

اگر این جفت ارز مجدداً از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، خریداران با فشار دادن قیمت به بالاتر از ۰.۶۲۱۶۷ دلار، یک بار دیگر تلاش می کنند روند صعودی را از سر بگیرند. در صورت موفقیت، جفت ارز می تواند به ۰.۷۱۷۷۳ دلار و سپس به ۰.۷۸ دلار برسد.

در صورت غرق شدن فروشنده ها و حفظ قیمت زیر ۲۰ روزه میانگین متحرک نمایی، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که خریداران دیگر اقدام به خرید در افت ها نمی کنند و این می تواند منجر به سقوط به ۰.۳۵ دلار و سپس میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۱ دلار) شود.

CREAM/USD

جنبه های خاصی از امور مالی سنتی می تواند به عنوان الهام بخشی برای ساخت پروژه هایی در فضای غیرمتمرکز عمل کند. Cream Finance اخیراً از راه اندازی Iron Bank خبر داده است که با موفقیت در بازار بدهی های ۱۰ تریلیون دلاری شرکت های آمریکایی هدایت می شود.

در حالی که چندین پروتکل وام دهی همتا به همتا در فضای رمزنگاری وجود دارد، Cream آن را یک قدم جلوتر برد و سازوکار اعطای پروتکل به پروتکل را ایجاد کرد. جذابیت اصلی Iron Bank این است که وام بدون وثیقه را تسهیل می کند.

برای کنترل خطر، Cream پس از قرار دادن در لیست سفید پروتکل ها، محدودیت اعتباری تعیین می کند. در ابتدا، Iron Bank فقط برای شرکای Cream در دسترس است، اما اگر این پروژه موفق شود، برای کل فضای DeFi مثبت بزرگی خواهد بود.

در خبرهای دیگر، Cream اخیراً خدمات خود را با افزودن توکن های SushiSwap و Uniswap LP به عنوان گزینه های وثیقه برای وام، گسترش داده است.

توکن CREAM این پلتفرم از ۱۱۹.۳۵ دلار در ۲۲ ژانویه به بالاترین قیمت روز در روز ۳۱۹.۹ دلار در روز سه شنبه رسید، که در مدت زمان کوتاه ۱۶۸٪ افزایش یافته است. سایه طولانی روی کندل روزانه نشان می دهد معامله گران با قدرت سود را در سطوح بالاتر سیو می کردند.

Creamنمودار روزانه CREAM / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران اجازه ندهند که قیمت به زیر سطح ۳۸.۲٪ اصلاح فیبوناچی در ۲۵۱.۶۵ دلار برسد، رالی در سطوح پایین تر را نشان می دهد. رشد متوسط ​​۲۰ روزه میانگین متحرک نمایی (۱۸۱ دلار) و RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید برتری خریداران را نشان می دهد.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۲۹۴.۸۰ دلار فشار دهند و حفظ کنند، جفت ارز CREAM / USD می تواند تا ۳۶۲ دلار و سپس به ۴۳۰ دلار برسد.

برعکس، اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۲۵۱.۶۵ دلار کاهش دهند، جفت ارز می تواند تا سطح ۶۱.۸٪ در سطح ۲۰۹.۴۵ دلار سقوط کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا