ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

با رالی اتر، Eth2 به سومین شبکه بزرگ استیکینگ تبدیل می شود

با ادامه تلاش اتر برای رسیدن به بالاترین رقم های بالاتر از ۱۵۰۰ دلار، Eth2 اکنون به سومین شبکه رمزنگاری شده برتر از نظر دارایی های انباشته شده تبدیل شده است. این در حالی است که در حال حاضر فقط ۲.۰۹٪ از منابع اتریوم در Eth2 قفل شده است.

اتر در تاریخ ۲ فوریه به بالاترین قیمت و بالاتر از ۱۴۸۰ دلار رسید. پس از کسب ۱۲ درصد در ۲۴ ساعت، در حال حاضر اتر ۱،۵۵۰ دلار را آزمایش می کند.

اتر

ETH / USD از دسامبر ۲۰۲۱ ، نمودار ۴ ساعته: TradingView

با نزدیک به ۲.۵ میلیون ETH که در حال حاضر قفل شده اند، سرمایه انباشته Eth2 برابر با ۳.۶ میلیارد دلار است.

افزایش قیمت پیش آمده، Eth2 را از دارایی های سهام ۳.۴ میلیارد دلاری Avalanche عبور داد و باعث شد از آن پیشی بگیرد و برتر شود. درحال حاضر سرمایه سپرده گذاری شده اوالانچ ۶۹.۵% از موجودی اوالانچ را تشکیل می دهد.

در حال حاضر پولکادات با ۱۰.۸ میلیارد دلار سرمایه، معادل ۶۰% موجودی در گردش این ارز، به لحاظ این معیار بزرگترین دارایی رمزنگاری به شمار می رود. بعد از آن Cardano با ۷۱٪ از موجودی با ارزشی معادل ۹.۵ میلیارد دلار قرار می گیرد.

سپرده های Eth2 از زمان پیدایش زنجیره بیکن در اوایل دسامبر به رشد پیوسته خود ادامه داده اند. در ماه ژانویه، تقریباً یک میلیون اتر اضافی به دلیل استیکینگ محصور شده بود، در حالی که تعداد کل اعتبارسنج های Eth2 با ۵۵٪ افزایش از ۴۹،۲۰۰ به ۷۶،۲۰۰ افزایش یافت.

اترETH / BTC از ژانویه ۲۰۱۷ ، نمودار روزانه: TradingView

از آغاز سال، اتر ۷۰ درصد بیش از بیت کوین در بازارهای ETH / BTC به دست آورده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا