فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

اندیکاتور TRIX و آموزش تصویری خرید و فروش با استفاده از آن

اندیکاتور TRIX جز آن دسته از اندیکاتورهایی است که تقریبا شناخته شده نیست ولی از کاربرد خوبی برخوردار است. در اوایل دهه ۱۹۸۰، جک هاتسون، سردبیر مجله تحلیل تکنیکال، برای اولین بار TRIX را به جامعه تکنیکال معرفی نمود.

نکته جالبی که در مورد این اندیکاتور وجود دارد این است که جلوتر از قیمت نمودار حرکت می کند و به نوعی با توجه به داده هایی که به صورت پیش فرض تعیین شده اقدام به پیش بینی روند قیمتی نمودار می کند. با استفاده از همین امر می توانید ذهنیتی که در مورد تحلیل و روند نمودار دارید را شفاف تر کنید.

اندیکاتور-TRIX

اندیکاتور TRIX حول محور صفر در حال نوسان است. هر زمان مشاهده کردید خط  روند اندیکاتور به بالای خط صفر رسید پوزیشن خرید می گیرید و هر زمان خط روند اندیکاتور خط صفر را به سمت پایین قطع کرد پوزیشن فروش می گیرید، البته برای تایید کردن سیگنال هایی که اندیکاتور TRIX به شما می دهد می توانید از اندیکاتور RSI هم استفاده نمایید.

اندیکاتور-TRIX

در صورتی که اکثر اندیکاتورهای متاتریدر یا هماهنگ با قیمت نمودار پیش می روند و یا با اندکی تاخیر خود را به قیمت می رسانند، تقاطع TIRX با میانگین متحرک خودش در بازارهایی که بدون روند هستند، سیگنال های نادرست می دهد. از این اندیکاتور می توانید برای پیداکردن همگرایی و واگرایی هم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام بنده میخواستم یک پکیج کامل از اموزش بورس شامل اموزش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال امواج الیوت تابلوخوانی و … از سطح مبتدی تا پیشرفته رو داشته باشم که هم صوتی و تصویری باشه و هم متنی لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا