ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

معرفی بیت کوین به بیش از ۶،۹۰۰ بنگاه اقتصادی توسط MicroStrategy

کنفرانس مجازی MicroStrategy در سال ۲۰۲۱ تعدادی برابر با ۲۲،۰۰۰ شرکت کننده را جمع کرد، اما این بیت کوین بود که بیشتر توجه ها را به خود جلب نمود.

به نظر می رسد جنگ مایکل سایلور برای آشنا کردن بیشتر کارآفرینان در سراسر جهان با بیت کوین در حال رسیدن به بازده مطلوب است و هزاران نفر حاضر به شنیدن پیام او در کنفرانس های مختلف مجازی هستند.

در یک توییت به تاریخ ۶ فوریه، این معامله گر مشهور فاش کرد که بیش از ۲۲،۰۰۰ نفر در کنفرانس جهانی MicroStrategy در ۲۰۲۱ ثبت نام کرده اند. در طول این کنفرانس، او چندین موضوع در مورد بیتکوین، از دیدگاه های حقوقی و مالی گرفته تا استراتژی شرکتی خود را مورد بحث قرار داد.

Saylor ادعا کرد که از این تعداد، بیش از ۸،۰۰۰ نفر به طور خاص در برنامه بیت کوین برای موسسات (Bitcoin for Corporate) شرکت کرده اند. این بدان معناست که ۶،۹۱۷ نفر علاقه مند به شنیدن صحبت های او در مورد بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان و پتانسیل آن برای بازار بودند.

این اعداد فقط کسانی را نشان می دهد که در جریان مستقیم حضور داشتند، اما سیلور می خواهد پیام او به همه برسد. به همین منظور، وی امکان دسترسی به سخنرانی های بیت کوین خود را برای هر علاقه مند فراهم کرد. کتاب بازی MicroStrategy’s Corporate و رویکرد آن به بیتکوین نیز برای مشاهده و تجزیه و تحلیل در دسترس است.

بیت کوین

سهام MircroStrategy پس از سرمایه گذاری در بیت کوین رونق گرفت. تصویر: TheMotleyFool

جاه طلبی های Saylor با این کنفرانس زیاد بود، اما پاسخ مخاطبان بیش از انتظارات او بود. حتی قبل از کنفرانس، مدیرعامل MicroStrategy از پاسخ طاقت فرسا و مبهم مخاطبان خوشحال شد.

مایکل سایلور پس از یک سری خرید گسترده بیتکوین به عنوان بخشی از استراتژی شرکتی خود، در حلقه علاقه مندان به رمزنگاری محبوب شد. آخرین اعلامیه اصلی مربوط به صدور ۶۵۰ میلیون دلار بدهی برای خرید بیت کوین بود. این با توجه به تجزیه و تحلیل ریسک Citi، برای شرکت یک امتیاز که نمره پایینی بود، آورد اما در عین حال صدها میلیون دلار سود برای MicroStrategy ایجاد کرد.

پس از آن او همچنان “خرید در هنگام اصلاح قیمت” را انجام می داد و هنگامی که بسیاری از هودلرها وحشت می کردند و از سقوط بازار صحبت می کردند، دارایی های بیت کوین MicroStrategy را افزایش داد.

این فقط MicroStrategy نیست. خود سایلور نیز دارای مقدار قابل توجهی ذخیره سازی بیتکوین است: بر اساس افشای اخیر، پورتفولیو شخصی وی بیش از ۲۳۰ میلیون دلار بیت کوین دارد.

علاوه بر خرید بیت کوین، سایلور وظیفه خود را به عهده گرفته است تا در هر فرصت ممکن درباره ارز رمزنگاری شده صحبت کند. در واقع، توییت های مربوط به بیتکوین حدود ۹۰٪ از کل تعاملات وی تاکنون در سال ۲۰۲۱ را تشکیل می دهند.

اقدامات مایکل سایلور ممکن است تأثیر مثبتی بر اکوسیستم بیت کوین داشته باشد. از نقطه نظر اقتصادی، خریدهای بزرگ شرکت وی با چنین سرعتی، عدم تعادل عرضه را ایجاد کرد که فشار رو به بالا را بر قیمت ها وارد می کند، زیرا BTC کافی برای بقیه سازندگان بازار وجود ندارد.

به طور مشابه، MicroStrategy یک شرکت طوفانی بود که طی دو سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ وارد اکوسیستم بیت کوین شد. سرمایه گذاری از شرکت های بزرگ مانند PayPal ،Square ،MicroStrategy ،Grayscale و غیره در تسریع رشد بیت کوین موثر بود. از اواخر ماه مارس، پس از سقوط بازار، کند اما ثابت است.

با توجه به حضور گسترده در آخرین رویدادهای بیت کوین او، به نظر می رسد که اشتیاق جدید Saylor همچنان به اکوسیستم BTC با یا بدون هیچ گونه سرمایه گذاری مالی، به این اکوسیستم کمک خواهد کرد.

منبع: cryptopotato

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا