ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین دوباره رکورد زد! تسلا ۱.۵ میلیارد دلار در BTC سرمایه گذاری کرده است

با انتشار گزارش هایی مبنی بر خرید ۱.۵ میلیارد دلار BTC توسط تسلا، بیت کوین (BTC) در ۸ دقیقه تقریباً ۳،۰۰۰ دلار پامپ شد.

بیت-کوین
نمودار کندل ۱ ساعته BTC / USD (Bitstamp). منبع: Tradingview

قیمت BTC به بالای ۴۳،۰۰۰ دلار می رسد

داده های حاصل از Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که افزایش ناگهانی BTC / USD به بیش از ۴۱،۰۰۰ دلار مربوط به اخبار منتشر شده در مورد برنامه های تسلا رخ داده است.

در یادداشتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) منتشر کرده است آمده که شرکت تسلا برنامه دارد تا مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین را خریداری کند.

در ژانویه ۲۰۲۱، ما سیاست سرمایه گذاری خود را به روز کردیم تا انعطاف پذیری بیشتری برای تنوع بیشتر و به حداکثر رساندن بازده پول نقد خود فراهم کنیم که برای حفظ کافی عملیات نقدینگی مورد نیاز است. به عنوان بخشی از این سیاست، که به تایید کمیته ی ارزیابی و مدیران ارشد رسیده است، ما ممکن است بخشی از پول نقد مان را در ذخایر جایگزین مانند دارایی هایی مثل دارایی های دیجیتال، فلزات گرانبها، صندوق های مالی معاملاتی طلا و دیگر دارایی هایی که در آینده معین می کنیم، سرمایه گذاری کنیم.

پس از آن، ما تحت این سیاست کلی مبلغ ۱.۵۰ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کردیم و ممکن است گاه به گاه یا بلند مدت دارایی های دیجیتال را خریداری و نگهداری کنیم. علاوه بر این، ما انتظار داریم که در آینده نزدیک پذیرش بیت کوین را به عنوان نوعی پرداخت برای محصولات خود آغاز کنیم. با توجه به قوانین قابل اجرا و در ابتدا به صورت محدود و ممکن است پس از دریافت آنها را در ابتدای دریافت، به پول نقد تبدیل نکنیم.

COINTELEGRAPH MARKETS PRO در حال آمدن است! ما از خوانندگان وفادار دعوت می کنیم به یک آزمایش رایگان از محصول جدید CRYPTO MARKET Intelligence – اینجا را برای جزئیات کلیک کنید.

این اقدام به دنبال نشانه های دلگرم کننده ای از مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان است که هفته گذشته صریحاً اظهار داشت که وی “حامی” بیت کوین است. با این حال، پس از آنکه ماسک بیت کوین را از بیو خود در توییتر حذف کرد، شروع به پامپ کردن ارز دوج کوین کرد.

در زمان نوشتن این مطلب، نوسانات بسیار است زیرا BTC / USD از بالاترین رقم ۴۲،۰۰۰ دلار عبور کرده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا