ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تتا اوج می گیرد + ۳ دلیل

مشارکت های بزرگ و انتشار ThetaSwap DEX تنها برخی از عواملی است که قیمت تتا را به بالاترین سطح جدید خود می رساند.

عملکرد صعودی پایدار بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) اعتماد سرمایه گذاران رمزنگاری را افزایش داده و بسیاری از آنها اکنون بیشتر به دنبال پروژه هایی هستند که بنیاد قوی دارند و موارد استفاده در دنیای واقعی را ارائه می دهند.

این هفته سرمایه گذاران توجه خود را به تتا (THETA) معطوف کردند، یک شبکه غیرمتمرکز که به کاربران امکان می دهد پهنای باند و منابع محاسباتی را برای پخش ویدئو به اشتراک بگذارند. در دو ماه گذشته قیمت THETA بیش از ۳۵۰٪ افزایش یافته است و از ۰.۶۶ دلار در ۱۰ دسامبر به بالاترین قیمت ۳.۴۴ دلار در تاریخ ۱۳ فوریه رسیده است.

تتانمودار ۴ ساعته THETA / USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای افزایش قیمت اخیر تتا شامل برنامه این پروژه برای تعامل با DeFi از طریق Theta DEX خود، افزودن قابلیت های قرارداد هوشمند و NFT به بلاکچین آن و لیست رو به رشد مشارکت های سطح بالا است که به آوردن محتوای با کیفیت به شبکه جریان ویدئویی آن کمک می کند.

تعامل با جامعه از طریق توکن های غیرمثلی

به دنبال موفقیت CryptoKitties در بازار صعودی ۲۰۱۷-۲۰۱۸، توکن های غیرمثلی (NFT) به یک موضوع داغ تکراری در بخش ارزهای رمزپایه تبدیل شده اند. افزودن قابلیت قرارداد هوشمند تتا تلاشی برای بهره گیری از این روند است.

Theta Token Minter به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به تجربه قرارداد هوشمند، توکن های TNT-20 جدید ایجاد کنند. این روند عرضه دارایی های جدید در بلاک چین تتا را شامل می شود، از جمله DApp های جدید با توکن های خاص خود.

پلتفرم token minter همچنین معامله را در توکن های تازه ضرب شده خود برای کاربران آسان می کند.

ThetaSwap DEX 

امور مالی غیرمتمرکز به سرعت به سنگ بنایی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال مبدل شده و به توسعه پروژه هایی که در مورد ماندگاری طولانی مدت خود برای ایجاد برنامه های کاربردی DeFi جدی هستند کمک می کند.

تتا با راه اندازی صرافی غیرمتمرکز ThetaSwap v1 در ۴ فوریه به این گروه پیوست. ThetaSwap به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های TNT-20 و Theta Fuel (TFUEL) مبتنی بر Theta را به روشی مشابه تجربه کاربری در Uniswap و SushiSwap عوض کنند.

DEX به دارندگان NFT این امکان را می دهد تا از طریق ادغام افزونه کیف پول Theta Chrome که در مرورگرهای Chrome و Brave موجود است، کالاهای خود را به روشی ساده و ایمن معامله کنند.

مشارکت های بزرگ باعث افزایش قیمت THETA می شود

سومین دلیل بهبود بنیان های THETA از افزایش مشارکت شرکت های معروف است.

در تاریخ ۹ فوریه، تیم اعلام کرد که Lionsgate به اکوسیستم تتا می پیوندد.

تتا

داده های Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد که قیمت تتا در تاریخ ۶ فوریه در پی شکست صعودی که به نظر می رسد نتیجه انتشار ThetaSwap در ۵ فوریه است، در حال کاهش است.

امتیاز VORTECS، منحصر به Cointelegraph، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر می شود.

در ۹ فوریه اخبار مربوط به مشارکت Lionsgate منتشر شد و تا ۱۰ فوریه امتیاز VORTECS به ۸۰ افزایش یافت، حرکتی که در پی آن رالی فعلی THETA به بالاترین قیمت خود در ۳.۴۹ دلار رسید.

از دیگر شرکای قابل توجه تتا می توان به ناسا اشاره کرد که میزبان کانالی است که با پرتاب موشک به صورت زنده جریان می یابد. World Series of Poker نیز به Theta پیوسته است و کانال آن پوشش بدون توقف تور جهانی پوکر را ارائه می دهد.

ورود تتا به DeFi، اضافه شدن مداوم شرکای مشهور و قدرت فعلی بازار گاوی رمزنگاری همه نشانگر یک اکوسیستم در حال رشد است که تازه شروع به نمایش پتانسیل واقعی آن می کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا