ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مبانی اتریوم نشان می دهد قیمت ۲،۰۰۰ دلاری بسیار نزدیک است!

مبانی اتریوم نشان می دهد قیمت ۲،۰۰۰ دلاری اتر نزدیک تر از آن است که به نظر می رسد. در ساعات اولیه ۱۵ فوریه، قیمت اتر (ETH) به ۱۶۶۰ دلار سقوط کرد و پس از آن در طی ۱۰ ساعت ۹٪ بهبود یافت. این اقدام موجب لیکوئید شدن ۲۸۰ میلیون دلاری قراردادهای آتی شد.

اگرچه به نظر می رسد اضطراب اولیه در مورد راه اندازی معاملات آتی CME در ۸ فوریه کمرنگ شده باشد، اما کارمزدهای معاملات ممکن است اعتماد سرمایه گذاران را کمتر کند. با این وجود، اصول فاندامنتال و بنیادی اتریوم بدون تعییر باقی مانده و نشان می دهد که قیمت ETH باید به سرعت از افت احتمالی بهبود یابد.

اترکارمزد تراکنش ​​اتریوم، USD. منبع: BitInfoCharts

حتی اگر معیار متغیر فوق مثبت تفسیر شود، اما هر کاربری نمی تواند ۱۲ دلار کارمزد پرداخت کند. یک مبادله رمز ساده در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) می تواند صدها دلار هزینه گس داشته باشد و معامله گران کوچک چاره ای جز ترک شبکه ندارند.

طرفداران مختلفی در حال آزمایش روش های خرد کردن و لایه دو برای دور زدن این مسئله هستند، از جمله Skale و Optimistic Network. Eth2 برای تقسیم بلاکچین به چندین قسمت و افزایش تراکنش هایی که شبکه می تواند همزمان پردازش کند، از Sharding استفاده خواهد کرد.

رشد خارق العاده ارزش کل قفل شده (TVL) در پروژه های مالی غیرمتمرکز را نمی توان نادیده گرفت.

منبع: DappRadar

همانطور که در بالا نشان داده شد، افزایش ۳۴ درصدی طی ۳۰ روز گذشته مطابق با سود ۳۸ درصدی اتریوم در ماه فوریه است. صرف نظر از هزینه های معامله، هنوز هم ارزش ایجاد شده توسط استخرهای خودکار بازار و مکانیسم های سهام وجود دارد.

برای درک بهتر اینکه آیا سقوط اخیر منعکس کننده سقف محلی و جنبش متعاقب آن روند نزولی است، به اطلاعات بیشتری نیاز است. علاوه بر اقدام قیمت (پرایس اکشن) و تجزیه و تحلیل تکنیکال، سرمایه گذاران باید معیارهای زنجیره ای مانند استفاده از شبکه را نیز بسنجند. یک مکان عالی برای شروع، تجزیه و تحلیل معاملات و انتقال ارزش است.

اترقیمت ETH / USD (خط) در مقابل معاملات و نقل و انتقالات (محدوده). منبع: Coin Metrics

داده های Coin Metrics میانگین معاملات ۱۴ روزه و نقل و انتقالات بیش از ۹ میلیارد دلار در معاملات روزانه را نشان می دهد که ۳۲٪ نسبت به ماه قبل افزایش داشته است. این افزایش چشمگیر در ارزش معامله و انتقال، قدرت سیگنال را نشان می دهد و نشان می دهد که قیمت اتر در سطح فعلی پایدار است.

اگرچه در مورد تأثیر کوتاه مدت قیمت برداشت ارز از سوی تحلیلگران اتفاق نظر وجود ندارد، اما تأثیر آن خنثی یا صعودی است. حرکت مخالف، جریان های مداوم بزرگ، تنها سناریوی نزولی است، زیرا نشان دهنده تمایل دارندگان به فروش است.

اترمنبع: CryptoQuant

از ۱ ژانویه تا ۱۵ فوریه، تقریباً ۶۰۰،۰۰۰ ETH از صرافی ها خارج شد. صرف نظر از اینکه نهنگ ها به کیف پول های سرد منتقل می شوند یا اتر را در اکوسیستم DeFi قرار می دهند، فروش این سکه ها در کوتاه مدت کمتر است.

با توجه به اینکه این حرکت در حالی اتفاق افتاده است که اتریوم به بالاترین سطح ۱۸۷۰ دلار رسیده است، این شاخص، اعتماد به نفس دارندگان را نشان می دهد.

برای نتیجه گیری، هم بر اساس معیارهای زنجیره ای و هم چشم انداز معاملات، سیگنال های دلگرم کننده ای وجود دارد مبنی بر اینکه ۲۰۰۰ دلار قابل دسترسی است و افت های موجود با قدرت خریداری می شوند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا