ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ارزش بازار کاردانو در ۲ هفته دو برابر شده و به ۲۸ میلیارد دلار رسیده است

وقتی کسی به ارزهای رمزپایه بزرگ می اندیشد، ذهن آنها احتمالا به سراغ بیت کوین، اتریوم، تتر و … کاردانو می رود؟

اگر Cardano مدام به این شکل در حال افزایش باشد، ممکن است چنین باشد.

براساس داده های Nomics، آدا (ADA)، توکن بلاک چین Cardano چهارمین ارز بزرگ رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار است. پس از افزایش ۳۱ درصدی در هفته گذشته، قیمت یک توکن ADA اکنون کمی بالاتر از ۰.۸۸ دلار است. ارزش بازار کاردانو از ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر ۲۸.۲ میلیارد دلار بود. به وقت اقیانوس آرام در روز دوشنبه، سرعت آن بیش از ۲۷.۶ میلیارد دلار پولکادات و ۲۵.۸ میلیارد دلار ریپل است.

ارزش بازار کاردانو در ماه گذشته ۱۳۷ درصد افزایش یافته است، بیشترین حرکت از ۳ فوریه رخ داده است که قیمت آن کمتر از ۰.۴۴ دلار بود. اگرچه چند روز پیش در واقع کمی بالاتر از ۰.۹۰ دلار بود و قبل از اینکه کمی ریزش کند، بیشتر ارزش خود را حفظ کرد.

مانند پولکادات، کاردانو یک پروژه بلاکچین از بنیانگذاران اتریوم است. چارلز هوسکینسون، مدیرعامل IOHK، عنوان کرد چشم انداز اصلی کاردانو ، ایجاد یک شبکه اثبات سهام با تأکید زیاد بر قراردادهای هوشمند است.

افزایش قیمت بیش از یک هفته است که اتفاق افتاده است. یک ماه پیش، ADA نزدیک به ۰.۳۵ دلار ارزش داشت. سپس، اعلام شد که کاردانو به “توکن های بومی” که تا پایان فوریه توسط کاربران در بلاکچین صادر شده بودند اجازه فعالیت می دهد.

تیم هریسون، مدیر بازاریابی و ارتباطات IOHK، در اوایل فوریه نوشت:

در حالی که آدا به عنوان توکن اصلی Cardano باقی خواهد ماند، اما کاردانو به یک بلاکچین چند دارایی (MA) تبدیل می شود و مجموعه ای از امکانات را ارائه می کند.

ارزش بازار کاردانو اکنون ۳۲.۱ میلیارد دلار است.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا