ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Cosmos با نزدیک شدن به راه اندازی “Stargate” اوج می گیرد!

با نزدیک شدن به روزرسانی “Stargate”، قیمت Cosmos به بالاترین سطح جدید خود می رسد. قیمت هیجانی Cosmos ATOM از ابتدای ماه فوریه ۲۴۰ درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت به دلیل نزدیک شدن نسخه Stargate در ۱۸ فوریه ایجادشده که کمک می کند تا تمام زنجیره های مبتنی بر Cosmos با استفاده از ارتباطات بین بلاکچینی (IBC) به یکدیگر متصل شوند.

داده های حاصل از Cointelegraph Markets و TradingView نشان می دهد که قبل از ۱۶ فوریه و انتشار یک سری خبرهای مثبت، از جمله توانایی سهام ATOM در بایننس و رسیدن به بالاترین سطح تاریخی (۲۶.۶۸ دلار)، ATOM در تاریخ ۱ فوریه با قیمت ۷.۸۳ دلار معامله می شد.

کازماسنمودار ۴ ساعته ATOM / USDT. منبع: TradingView

Stargate یک ارتقا مورد انتظار برای جامعه Cosmos بوده است، زیرا معرفی IBC امکان تبادل معاملات ارزش و داده را از طریق زنجیره های سازگار فراهم می کند.

بلاکچین های مبتنی بر Cosmos در حال حاضر قادر به برقراری ارتباط یا تعامل به روشی ایمن نیستند. انتظار می رود که IBC به جمع آوری زنجیره های جداگانه در اکوسیستم شبکه جدید Cosmos کمک کند.

از دیگر ویژگی های موجود در این بروزرسانی، مهاجرت Protobuf است که به سرعت بخشیدن به پیشرفت جلویی و بهبود عملکرد کلی بلاکچین و همگام سازی وضعیت کمک می کند، که به گره های جدید اجازه می دهد تا ۲۰۰ برابر سریعتر هماهنگ شوند و فقط در چند دقیقه و نه در چند روز در اجماع شرکت کنند.

خوش بینی در پی انتشار با تاخیر اخبار Stargate افزایش می یابد

ماه ها است که هیجان برای ارائه Stargate در حالی افزایش یافته که قیمت ATOM معاملات بدون نوسانی را شاهد بوده است. اقدام قیمت (پرایس اکشن) از ۱۵ ژانویه آغاز شد، زمانی که اعلام شد لانچ Stargate، که در ابتدا برای ۲۸ ژانویه برنامه ریزی شده بود، به ۱۸ فوریه موکول می شود.

در همین چند روز گذشته ، اطلاعات VORTECS از Cointelegraph Markets Pro قبل از افزایش قیمت اخیر، شروع به کشف چشم انداز صعودی ATOM کرد.

امتیاز VORTECS، منحصر به Cointelegraph، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

کازماس
امتیاز VORTECS (سبز) در مقابل قیمت ATOM منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS از پایین ترین سطح ۵۵ در ۱۱ فوریه به بالاترین امتیاز ۸۲ در ۱۴ فوریه افزایش یافت. در آن زمان، قیمت ATOM به صورت سایدوی معامله شد و یک افت مختصر را تجربه کرد، همانطور که امتیاز VORTECS اوج گرفت. این افت قیمت کوتاه مدت بود و به زودی قیمت آن با افزایش ۸۰ درصدی به بالاترین قیمت جدید خود یعنی ۲۶.۶۸ دلار در ۱۶ فوریه رسید.

راه اندازی Stargate نشان دهنده یک نقطه عطف مهم در نقشه راه توسعه Cosmos است. اما انتظار می رود که یکپارچه سازی IBC با پروژه های جداگانه مبتنی بر Tendermint مانند Band Protocol و Kava برای همکاری بیشتر در بلاکچین به شبکه Cosmos ملحق شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا