ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ویتالیک بوترین: ارزهای دیجیتال برنده درگیری چین و ایالت متحده خواهند بود!

ویتالیک بوترین پیش بینی می کند درگیری چین و ایالات متحده بر روی ارزهای دیجیتال به زودی آغاز شود.

در مصاحبه ای با NFX’s Morgan Beller، بوترین، خالق اتریوم، نظر خود را در مورد فناوری چین، ایالات متحده و ارز رمزنگاری شده اعلام کرد.

ایالات متحده در میانه جنگ سرد جدیدی با چین قرار دارد. تنها درگیری های میان ابرقدرت ها و جنگ نوظهور بر سر مدار تراشه های رایانه ای و شرایط خدمات برنامه های تلفن همراه در جریان است.

 ویتالیک بوترین، خالق اتریوم در گفتگوی ضبط شده ای با مورگان بلر، یک شریک عمومی در شرکت سرمایه گذاری NFX، عنوان کرد:

چه کسی برنده خواهد شد؟ شرکت های فن آوری چینی یا ایالات متحده؟ در واقع، شاید ارز رمزنگاری شده،

بنیانگذار اتریوم پس از اشاره به تهاجم آمریکا نسبت به شرکت های فن آوری چینی، گفت:

قطعاً درست است که بسیاری از درگیری ها، حتی اگر یک مقدار برای بشریت منفی باشند ولی در عین حال برای رمزنگاری خوب است.

دولت ترامپ بیشتر از چهار سال را با این استدلال که شرکت های فن آوری چینی اسب های تروا برای دولت چین هستند، صرف کرد. پرزیدنت ترامپ به دلیل نگرانی های مربوط به امنیت ملی تلاش کرد برنامه محبوب WeChat (که بیش از ۱ میلیارد نفر در سطح جهان از آن استفاده می کنند) را ممنوع کند و همچنین سعی کرد فروش سایت اشتراک ویدیو TikTok را از ByteDance متعلق به چین انجام دهد. رئیس جمهور ترامپ قبل از ترک سمتش تعرفه هایی را بر کارت های گرافیک چینی وضع کرد.

بوترین معتقد است که این روش نادرستی است.

اساسا، اگر استراتژی شما برای رسیدگی به موارد ترسناکی که در یک شرکت فناوری چینی نگران آن هستید، دنبال چین باشد، بنابراین در برابر هر شرکت فناوری غیر چینی یا هر کس دیگری از نظر اقتصادی بسیار آسیب پذیر خواهید بود. بخشی از جهان که دقیقاً همان کار را می کند.

اگرچه ایالات متحده – از طریق ممنوعیت ها و تعرفه ها – به ترتیب اظهار داشت که از مردم در برابر تهدیدات امنیتی و از دست دادن شغل محافظت می کند، اما به نظر می رسد که از نظر بوترین قدرت متمرکز دولت های ملی تلاش های آنها را برای محافظت از بین می برد.

Buterin گفت:

و این همان جایی است که رمزنگاری وارد می شود زیرا عدم تمرکز یکی از راه هایی است که می توانید با اطمینان مردم را متقاعد کنید که واقعاً به تلاش برای محافظت از مردم اهمیت می دهید. اما چگونه ارز رمزنگاری شده جایگاه خود را بدست می آورد، دقیقاً همانطور که دو سنگین وزن این کار را می کنند؟

بوترین یک مسئله منطقی را توضیح داد که در آن سه نفر در یک درگیری با اسلحه شرکت می کنند. شخص A از B مهارت بیشتری دارد و B از C بهتر است. چه کسی به احتمال زیاد برنده است؟

پاسخ: C

دلیل درست بودن این امر این است که A و B هر دو می دانند که A و B بزرگترین تهدید یکدیگر هستند، بنابراین آنها اساساً یکدیگر را می کشند و بنابراین C به احتمال زیاد به عنوان برنده ظاهر می شود.

رمزنگاری قطعاً یکی از مواردی است که برای گزینه C مناسب است، این برنده یک درگیری بزرگ بین این است که آیا این یک کشور در مقابل یک کشور دیگر است یا ایالات در برابر شرکت های بزرگ است.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا