ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

توییت جنجالی دیگری از ایلان ماسک، این بار MarsCoin و رشد ۱۰۰۰ درصدی در یک روز!

ایلان ماسک، فناوری دان، چهره برجسته توییتر و مدیرعامل تسلا و SpaceX، پس از توییت کردن در مورد “MarsCoin” در اوایل امروز، قیمت این رمزارز را بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش داد.

مارس کوینمنبع: CoinMarketCap

این توییت بخشی از دنباله توییت هایی در مورد دوج کوین است. این کوین به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ ساخته شد، اما از آن زمان به لطف عمده حمایت های ماسک، به یک دارایی میم (meme) تبدیل شده است. Changpeng Zhao، رئیس بورس ارز رمزنگاری بایننس، با شروع به کار پیشنهاد کرد که اگر ماسک یک ارز رمزنگاری شده را راه اندازی کند، باید آن را MarsCoin نامید.

اما به نظر می رسد که در حال حاضر یک ارز به نام Marscoin از قبل وجود دارد، پروژه ای که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است و پس از سال ها معامله در زیر ۰.۲۰ دلار، می توانید بگویید که قیمت رسمی در حال کاهش است: اوایل امروز به بالاترین قیمت ۲.۵۰ دلار رسید و در زمان نوشتن این مطلب، به ۱.۰۲ دلار رسیده است.

تیم پشتیبان Marscoin یک هدف مشترک با ایلان ماسک دارند: تأمین بودجه برای اولین استقرار انسان در مریخ. یکی از افراد این تیم مختصر توضیح می دهد که مردم روی زمین ابتدا ارز دیجیتال Marscoin را استخراج کنند و بعدها زمانی که تکنولوژی پیشرفت کرد یک کپی از بلاکچین آن به مریخ منتقل شود.

حتی تصویری از ماسک در سایت وجود دارد، اگرچه صفحه سوالات متداول نشان می دهد که وی در واقع به پروژه وابسته نیست.

ماسک در ماه دسامبر چیزی مشابه با Marscoin را توییت کرد، اما به نظر می رسید که بر قیمت تأثیر بنداشته است و در حدود ۰.۱۷ دلار ثابت مانده است

اگر پامپ Marscoin برایتان آشنا است، به این دلیل است که ماسک این کار را همیشه انجام می دهد – افزایش قیمت بیت کوین و دوج کوین با توییت ها و الگوی رفتاری ماسک مرتبط شده است.

چه آینده ای برای سیستم های پرداخت مبتنی بر بلاکچین در مریخ وجود داشته باشد چه نه، دارندگان Marscoin در حال حاضر شاهد سود قابل توجهی هستند.

منبع: decrypt

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا