ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پولکادات (DOT) هم رشد کرد! افزایش ۴۲٪ قیمت در کوتاه ترین زمان

در ساعات اولیه ۲۰ فوریه، حجم معاملات پولکادات (DOT) با افزایش قابل توجهی روبرو شد که به پیشبرد پروتکل چند زنجیره ای به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی ۴۲.۲۸ دلار کمک کرد.

داده های حاصل از بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که DOT ​​در تاریخ ۱۹ فوریه قبل از تجربه شکست ۴۴ درصدی با افت ۲۹.۳۶ دلاری روبرو شد که قیمت را به بالاترین قیمت ۲۰۲۱ رساند.

پولکادات
نمودار ۴ ساعته DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

پیش از تغییرات آتی که در شبکه پولکادات امکان برقراری ارتباط با سایر شبکه های مستقر مانند بیت کوین و اتریوم را فراهم می کند، در اکوسیستم پولکادات همچنان هیجان ایجاد می شود.

مکانیزم انتقال داده ها بین بلاکچین های مختلف “cross-chain message moving-lite” نام دارد و در حال حاضر در مرحله Rococo نقشه راه پروژه در حال نهایی شدن است.

داده های VORTECS از Cointelegraph Markets Pro در ۱۶ فوریه، قبل از افزایش قیمت اخیر، چشم انداز صعودی DOT را نشان داده بود.

امتیاز VORTECS، منحصر به Cointelegraph بوده و مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

پولکادات
همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، نمره VORTECS برای DOT در ۱۶ فوریه، بیش از ۴۸ ساعت قبل از افزایش قیمت بعدی، به اوج ۸۱ رسید. همچنین داده ها افزایش ۱۰۲ درصدی در توییت مربوط به DOT ​​را نشان می دهد که همزمان با افزایش قیمت است.

معرفی پاراچین ها کمک می کند تا پولکادات با رسیدن به هدف خود، به یک پلتفرم اصلی برای قابلیت همکاری و انتقال بین زنجیره ای داده ها مبدل شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا