ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ریپل اکنون به عنوان یک کسب و کار جدید در ایالت وایومینگ آمریکا ثبت شده است!

کیتلین لانگ گفت: “شرکت های رمزنگاری بیشتری متوجه می شوند که وایومینگ محل سکونت بهتری نسبت به Delaware است. طبق داده های وزیر امور خارجه وایومینگ، وضعیت شرکت ریپل مارکتز وایومینگ با مسئولیت محدود (Ripple Markets WY LLC) به عنوان یک تجارت محلی پس از تشکیل پرونده اولیه در فوریه ۲۰۲۰ “فعال” ذکر شده و آغاز به کار کرده است.

لانگ مدیر عامل بانک دیجیتال Avanti Bank & Trust است و با کمیته انتخاب قانونگذار ایالتی در بلاکچین، فناوری مالی و نوآوری دیجیتال در ارتباط است. وی گفت:

شرکت های رمزنگاری مانند Ripple به دلیل نداشتن مالیات شرکت یا حق رای دادن و معافیت ارزهای رمزپایه از مالیات بر دارایی و فروش، باید تصمیم بگیرند که دوباره به وایومینگ نقل مکان کنند.

علاوه بر این، حضور سناتور آمریکایی سینتیا لومیس نیز وجود دارد. نماینده وایومینگ یکی از اولین کسانی است که گفت دارایی های دیجیتال بخشی اساسی از دستور کار قانونگذاری وی خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که مقر اصلی ریپل در آمریکا هم به وایومینگ منتقل خواهد شد یا نه. در حال حاضر دفتر اصلی ریپل در سانفرانسیسکو قرار دارد. این در حالی است که برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) و کریس لارسن، مدیرعاملان و بنیان‌گذاران ریپل، نسبت به عدم وضوح نظارت قانونی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین در آمریکا ناراضی هستند.

وایومینگ در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین ایالات متحده برای شرکت های رمزنگاری و بلاکچین است. سال گذشته، هیئت بانکی ایالت وایومینگ به صرافی Kraken اجازه فعالیت به‌عنوان یک بانک حوزه ارزهای دیجیتال اعطا کرد و به Avanti چراغ سبز دریافت و نگهداری رمزنگاری را به روشی مشابه داد. در پی خرید ۱.۵ میلیارد دلاری بیت کوین (BTC) توسط تسلا در اوایل ماه جاری، سناتور لومیس از مدیر عامل شرکت ایلان ماسک دعوت کرد که به فکر انتقال مجدد به این ایالت باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا