ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه BNB ،DOT،ADA ،XRP ،LTC سه شنبه ۵ اسفند ۹۹

طی چند روز گذشته بایننس کوین (BNB) شاهد حرکات ناپایدار بوده است. پس از رالی شدید در ۱۹ فوریه، معامله گران با قدرت سود خود را در ۲۰ فوریه ذخیره کردند. خریداران سعی کردند روند صعودی را از ۲۱ فوریه از سر بگیرند، اما سطح بالاتر دوباره سیو سود کرده است.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

در حال حاضر خریداران در تلاشند تا از منطقه بین ۵۰٪ سطح اصلاح فیبوناچی با ۲۳۳.۳۴۸۵ دلار و ۶۱.۸٪ سطح اصلاح با ۲۰۶.۱۲۶۲ دلار دفاع کنند. در صورت موفقیت، جفت ارز BNB / USD ممکن است روند ناپایدار و نوسان را برای چند روز دیگر ادامه دهد.

برعکس، اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۲۰۶.۱۲۶۲ دلار برسانند، این کاهش می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۸ دلار) ادامه یابد. این یک حمایت مهم برای مراقبت از آن است زیرا شکست در زیر آن تغییر روند و احتمال سقوط آن به ۱۱۸ دلار را نشان می دهد.

DOT / USD

پولکادات (DOT) در تاریخ ۱۹ فوریه بالاتر از کانال صعودی شکسته شد و در تاریخ ۲۰ فوریه به بالاترین قیمت خود در ۴۲.۲۸۴۸ دلار رسید. با این حال، سایه بلند کندل روزانه، سیو سود در سطوح بالاتر را نشان داد.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

پس از تشکیل الگوی کندل در ۲۱ فوریه، جفت ارز DOT / USD امروز دوباره به کانال سقوط کرد. با این حال، خریداران افت قیمت را خریداری کردند.

اکنون خریداران سعی می کنند قیمت را به بالای ۴۲.۲۸۴۸ دلار برسانند و روند صعودی را از سر بگیرند. از طرف دیگر، فروشنده ها سعی می کنند جفت را دوباره به کانال فرو ببرند. در صورت موفقیت، جفت ارز ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۸۹ دلار) سقوط کند.

ADA / USD

کاردانو (ADA) در ۲۰ فوریه بالاتر از مقاومت ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار سقوط کرد و به ۱.۱۹۸۰۸۱۱ دلار رسید. با این حال ، سایه بلند روی کندل روزانه سودآوری را در سطوح بالاتر نشان داد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

فروش امروز تشدید شد و جفت ارز ADA / USD به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۸۳۴ دلار) کاهش یافت. با این حال، سایه بلند روی کندل امروز خرید پرقدرت را در سطوح پایین تر نشان می دهد.

اگر قیمت بالاتر از ۱ دلار باشد، خریداران سعی می کنند روند صعودی را از سر بگیرند. شکست ۱.۱۹۸۰۸۱۱ دلار می تواند در را به روی رالی ۱.۲۵ دلار و سپس ۱.۵۰ دلار باز کند.

برعکس، اگر قیمت به زیر ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار برسد، جفت ارز ممکن است دوباره به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. این یک حمایت مهم است که باید مراقب آن باشید زیرا در صورت شکستن، اصلاح ممکن است تا ۰.۶۸۷۹۶۸۴ دلار ادامه یابد.

XRP / USD

معامله XRP در محدوده ۰.۵۰ تا ۰.۶۵ دلار ادامه دارد. این آلتکوین امروز روند صعودی را پشت سر گذاشت و در حالی که بیشتر ارزهای رمزپایه اصلی دیگر شاهد فروش شدید بودند، روند صعودی به خود گرفت.

XRPنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

قیمت امروز به ۰.۶۵۱۵۵ دلار رسیده بود اما خریداران نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند.

با این حال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعودی (۰.۵۰ دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت تا صعود است. اگر خریداران بتوانند قیمت خود را بالاتر از ۰.۶۵ دلار برانند و حفظ کنند، ممکن است افزایش قیمت تا ۰.۷۸۶۰۸ دلار باشد.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر حمایت ۰.۵۰ دلار برسد، این نمای مثبت فاقد اعتبار خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت XRP / USD ممکن است به ۰.۳۸۵۵ دلار کاهش یابد.

LTC / USD

خریداران از ۱۷ فوریه تا ۲۱ فوریه نتوانستند لایت کوین (LTC) را بالاتر از مقاومت بالایی ۲۴۰ دلار حفظ کنند. این عدم موفقیت در از سرگیری روند صعودی می توانست باعث سیو سود معامله گران کوتاه مدت شود که امروز منجر به سقوط شدید شد.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

امروز جفت ارز LTC / USD به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۸ دلار) و حمایت ۱۸۵.۵۸۲۱ دلاری شکسته شد، اما سایه طولانی روی کندل روزانه نشان می دهد که خریداران این افت را خریداری کرده اند. میانگین متحرک نمایی میانگین ۲۰ روزه و RSI دقیقا بالای نقطه میانی، تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، خریداران دوباره سعی می کنند روند صعودی را از سر بگیرند. برعکس، اگر قیمت دوباره به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، ممکن است این جفت ارز به SMA 50 روزه (۱۶۵ دلار) سقوط کند. شکست در زیر این حمایت می تواند جفت ارز را به ۱۲۰ دلار برساند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا