فارکسآموزش و دانلود اندیکاتور

اندیکاتور Fisher + آموزش تصویری سیگنال گیری

اندیکاتور Fisher یک شاخص سفارشی است که در محدوده خط صفر نوسان می کند، به عنوان یک هیستوگرام ارائه می شود و به راحتی سیگنال خرید یا فروش را فراهم می کند. فیشر از نظریه‌ پردازان بزرگ سرمایه‌گذاری در بازار مالی است که در سال ۱۹۰۷ در کالیفرنیا به دنیا آمد. فیلیپ فیشر، یک سرمایه‌گذار بلند‌مدتی بود که بر مبنای اصول، سرمایه‌گذاری می‌کرد و می‌توان این بحث را مطرح کرد که وی، همانند وارن بافت و چارلی مانگر، ارزش و رشد را با هم ترکیب کرد.

اندیکاتور-Fisher

یکی از مزایای شاخص تصادفی، توانایی واکنش سریع آن با آنچه است که انجام می دهد. این به معامله گر اجازه می دهد تا نوسانات جزئی را ببیند، که اسکالپترها دوست دارند از آن سود ببرند. یکی دیگر از ویژگی هایی که شاخص تصادفی در آن وجود دارد، سطح بالای خرید و فروش آن است. اگر شاخص بالاتر از ۸۰ باشد، بازار در حالت اشباع خرید محسوب می شود. اگر شاخص زیر ۲۰ باشد، بازار در حالت اشباع فروش محسوب می شود.

نحوه سیگنال گیری از اندیکاتور Fisher

اندیکاتور-Fisher

زمانی که اندیکاتور Fisher از سمت پایین از خط صفر عبور می‌کند و بالا می‌رود، ترند کوتاه مدت از منفی به مثبت تغییر پیدا می‌نماید. زمانی که اندیکاتور Fisher از سمت بالا از خط صفر عبور می‌کند و پایین می‌رود، ترند کوتاه مدت از مثبت به منفی تغییر پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام برای استفاده از این اندیکاتور باید چطوری تو متاتریدر ۴ بیارم؟ آخه پیداش نکردم
    لطف میکنید لینک دانلودش تو سایت قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا