ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

MicroStrategy یک میلیارد دلار دیگر بیت کوین خریداری می کند!

شرکت اطلاعاتی تجاری MicroStrategy پس از خرید ۱۹T452 کوین دیگر، در ۲۴ فوریه هولد بیت کوین (BTC) خود را ۲۷ درصد دیگر افزایش داد و کل BTCهای موجود را به ۹۰،۵۳۱ عدد رساند.

گفته می شود که این کوین ها روز چهارشنبه در وب سایت شرکت اعلام شده و تقریبا ۵۲،۷۶۵ دلار به ازای هر سکه خریداری شده است که ارزش آن چیزی بیش از ۱ میلیارد دلار است.

مایکل سایلور، مدیر عامل شرکت MicroStrategy Incorporated گفت که تمرکز شرکت اکنون دو برابر شده است: توسعه نرم افزار تجزیه و تحلیل شرکت و خرید بیت کوین بیشتر.

سیلور گفت:

این شرکت همچنان روی دو استراتژی متمرکز است: رشد تجارت نرم افزار تجزیه و تحلیل شرکت و خرید و نگهداری بیت کوین.

طی شش ماه از زمان اعلام اولین سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری MicroStrategy در بیت کوین، این شرکت بیش از ۴ میلیارد دلار برای دارایی دیجیتال هزینه کرده است. سیلور گفت برنامه ای برای توقف خرید BTC در حال حاضر وجود ندارد.

این شرکت اکنون بیش از ۹۰،۰۰۰ بیت کوین را در اختیار دارد و مجددا بر این باور ما که بیت کوین به عنوان رایج ترین ارز رمزنگاری شده در جهان، می تواند به عنوان ذخیره ارزش قابل اعتماد عمل کند، تأیید می شود. ما همچنان به دنبال استراتژی خود برای دستیابی به بیت کوین با پول نقد اضافی خواهیم بود و ممکن است هر از چندگاهی، تحت شرایط بازار، در معاملات افزایش سرمایه اقدام به انتشار بدهی یا اوراق بهادار با هدف استفاده از درآمد حاصل از خرید بیت کوین اضافی کنیم.

ارزش خرید MicroStrategy بیش از ارقامی بود که پیش از این توسط شرکت اعلام شده بود و اعلام کرد ۹۰۰ میلیون دلار دیگر نیز برای خرید بیت کوین در ۱۷ فوریه هزینه می کند.

فونگ لو، رئیس و مدیر ارشد مالی در MicroStrategy، گفت که خریدهای بیت کوین به افزایش آگاهی از نام تجاری آن به عنوان یک تجارت نرم افزاری کمک می کند، در حالی که همچنین به عنوان نشانه ای از ایمان به شبکه بیت کوین عمل می کند.

وی گفت:

ما معتقدیم استراتژی بیت کوین ما، از جمله دارایی های بیت کوین و فعالیت های مرتبط با آن در حمایت از شبکه بیت کوین، با افزایش آگاهی از نام تجاری ما و ایجاد فرصت هایی برای امنیت مشتریان جدید، مکمل تجارت نرم افزار ماست.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا