ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کاردانو رکورد زد! قیمت ADA طی ۲۴ ساعت ۲۷٪ افزایش یافت

کاردانو (ADA) موج تازه ای از خوش بینی و حجم خرید را در تاریخ ۲۶ فوریه دریافت کرد که قیمت آن را به بالاترین سطح جدید ۱.۲۹ دلار رساند و این ارز را به عنوان سومین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار قرار داد.

اطلاعات حاصل از بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که ADA در ساعات اولیه معاملات ۲۶ فوریه ۲۷٪ از پایین ترین سطح ۰.۹۸ دلاری خود افزایش یافته و به بالاترین قیمت یعنی ۱.۲۹ دلار رسیده است.

کاردانونمودار ۴ ساعته ADA / USDT. منبع: TradingView

جنبش و حرکت سریع این پروژه در ماه فوریه پس از تثبیت نسخه هاردفورک ماری در آزمایشگاه کاردانو در ۳ فوریه ایجاد شده است. این ارتقا قابلیت قرارداد هوشمند را برای تبدیل زنجیره بلوک به یک شبکه چند هسته ای مشابه اتریوم فراهم می کند.

تاریخ راه اندازی شبکه اصلی ماری مشخص شد

آخرین افزایش قیمت کاردانو در حالی اتفاق افتاد که بنیانگذار Cardano، چارلز هوسکینسون، توییت زیر را منتشر کرد که نشان می داد شبکه ماری قرار است روز اول مارس روی شبکه اصلی راه اندازی شود.

به دنبال انتشار این خبر، جهشی اندک، قیمت کاردانو را برای مدت کوتاهی به ۱.۱۷ دلار رساند.

پس از آن، حجم معاملات ADA به یک رکورد جدید ۱۲.۸ میلیارد دلاری افزایش یافت و به رسیدن قیمت این ارز به یک رکورد جدید تاریخی کمک کرد. بهره باز معاملات آتی ADA نیز به ۵۸۰ میلیون دلار رسید و با پیشی گرفتن از لایت کوین (LTC) به سومین بازار بزرگ مشتقات تبدیل شد.

بر اساس داده های Cointelegraph Markets Pro، در همین حال، شرایط بازار ADA برای مدتی مطلوب بوده است.

امتیاز VORTECS، منحصر به Cointelegraph، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

کاردانو

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS برای آدا در تاریخ ۲۵ فوریه به بالاترین امتیاز ۷۹ رسیده است، حدود ۲۴ ساعت قبل از اینکه قیمت شروع به افزایش ۲۷ درصدی کند و به بالاترین سطح جدید خود برسد.

قابلیت های قرارداد هوشمند، مولفه ای اصلی در نسخه به روزرسانی شده ماری است و انتظار می رود دوره جدیدی از عملکرد برای اکوسیستم کاردانو آغاز شود. برنامه های مالی غیرمتمرکز پس از یکپارچه سازی، قادر به کار در شبکه خواهند بود و یک خروجی و بستر مناسب برای کاربرانی که به دنبال فرار از هزینه های بالای گس در شبکه اتریوم هستند فراهم می کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا