ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین و اتریوم، شنبه ۹ اسفند ۹۹

بیت کوین و بیشتر آلتکوین های مهم به استثنای کاردانو همچنان در نوسان هستند.

هر بازار صعودی ای شاهد پولبک های دوره ای است، جایی که سرمایه گذارهای ضعیف تر با پیش بینی یک اوج قیمتی اقدام به فروش می کنند و افراد قوی تر برای بلند مدت جمع می شوند. داده های Coinbase Pro نشان می دهد دو خروجی بزرگ بیت کوین (BTC) در این هفته نشان می دهد که موسسات احتمالا به خرید نرخ فعلی ادامه می دهند.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

استراتژیستهای JPMorgan، جویس چانگ و امی هو اخیراً اختصاص ۱٪ به بیت کوین در اوراق بهادار چند دارایی را برای دستیابی به هرگونه بهره وری در بازده کل پرتفوی تنظیم شده توسط ریسک تأیید کرده اند.

با توجه به اینکه طلا و S & P500 هر دو در کوتاه مدت روند نزولی را تجربه می کنند، سرمایه گذارانی که می خواهند پرتفوی خود را ارتقا دهند ممکن است به دنبال گزینه هایی مانند رمزنگاری (cryptocurrencie) باشند که ممکن است ضررهای بیت کوین را محدود کند.

BTC / USD

در حال حاضر یک جنگ بین خریداران و فروشنده ها جریان دارد. خریداران تلاش کردند حرکت صعودی را از ۲۵ فوریه از سر بگیرند، اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. جهت معکوس بیت کوین تغییر کرد و زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸،۱۵۹ دلار) شکسته شد که این نشان می دهد فروش فروشنده ها در سطوح بالاتر است.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

با این حال، سایه طولانی روی کندل روزانه نشان می دهد که فروشنده ها قادر به حفظ قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیستند. این نشان می دهد که معامله گران با افت قیمت اقدام به خرید می کنند.

میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نزدیکی نقطه میانی، تثبیت احتمالی در کوتاه مدت را نشان می دهد. حمایت از این محدوده می تواند در ۴۱,۹۵۹.۶۳ دلار باشد که کمی بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۰،۹۱۴ دلار) است.

اگر فروشنده ها بتوانند قیمت زیر SMA 50 روزه را فرو ببرند، فروش می تواند شدت بگیرد و جفت ارز حتی می تواند به ۲۸،۸۵۰ دلار کاهش یابد.

برعکس، اگر خریداران بتوانند قیمت خود را به بالاتر از ۵۲،۰۴۰.۹۵ دلار برسانند، ممکن است آزمایش مجدد ۵۸،۳۴۱.۰۳ دلار امکان پذیر باشد.

ETH / USD

اتر (ETH) در ۲۴ فوریه نمی تواند بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۶۸۶ دلار) افزایش یابد که نشان می دهد فروشنده ها از این سطح دفاع می کنند. بزرگترین آلتکوین در ۲۵ فوریه ریزش داشت و به SMA 50 روزه (۱۴۹۸ دلار) سقوط کرد.

اترنمودار ETH / USDT روزانه. منبع: TradingView

اگرچه قیمت امروز به زیر SMA 50 روزه رسید، فروشنده ها نتوانستند سطح پایین روز ۲۳ فوریه را با ۱۳۵۰ دلار بشکنند. این نشان دهنده عدم فشار فروش در سطوح پایین تر است.

خریداران قیمت را به بالای SMA 50 روزه رسانده اند. اگر آنها بتوانند حرکت را حفظ کنند و جفت ارز ETH / USD را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار دهند، این می تواند چشم انداز دوباره آزمایش ۲۰۰۰ دلار را افزایش دهد.

از طرف دیگر، اگر قیمت مجددا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این نشان دهنده تغییر احساس از خرید افت قیمت به فروش است. اگر فروشنده ها حمایت ۱۳۵۰ دلاری را بشکنند، جفت ارز ممکن است به ۱۰۰۰ دلار کاهش یابد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا