ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ADA ،BNB ،DOT ،XRP شنبه ۹ اسفند ۹۹

کاردانو (ADA) در یک روند صعودی قوی قرار دارد و برای اولین بار با سرمایه گذاری در میان سه ارز رمزپایه برتر قرار گرفته است. خریداران در ۲۵ فوریه تلاش کردند قیمت را به بالای ۱.۲۰ دلار برسانند اما موفق نشدند. با این حال، خریداران با پشتیبانی ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار برای حمایت از قیمت امروز که پیشنهاد خرید پرقدرت در هر افت جزئی را می دهد، به بازی برگشتند.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

خریداران قیمت را از بالای سر ۱.۲۰ دلار بالا بردند که این نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است. این آلتکوین اکنون می تواند تا هدف بعدی با قیمت ۱.۲۵ دلار صعود کند.

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که خریداران کنترل دارند.

اگر جفت ارز ADA / USD نتواند شکست را حفظ کند و جهت را به شدت معکوس کند و از زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۹۲ دلار) شکسته شود، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد.

BNB / USD

عدم موفقیت خریداران در فشار دادن بایننس کوین (BNB) به بالاتر از روند نزولی در ۲۴ فوریه ممکن است باعث جذب یک دوره دیگر از سیو سود توسط معامله گران شود. این آلتکوین بیشترین دستاوردهای حاصل در ۱۹ فوریه را کاهش داده است.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

اگر روند بازگشت فعلی ادامه یابد، خریداران یکبار دیگر تلاش می کنند قیمت را از مرز روند نزولی بالا ببرند. اگر آنها موفق شوند، نشان می دهد که اصلاح کوتاه مدت به پایان رسیده است. جفت ارز BNB / USD ممکن است به ۳۰۰ دلار و سپس به ۳۴۸.۶۹۶۹ دلار برسد.

بالاترین سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۲ دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد خریداران برتری دارند. افتادن زیر خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه این سناریوی صعودی را باطل می کند. چنین حرکتی می تواند قیمت را به ۱۱۸ دلار کاهش دهد.

DOT / USD

بهبود شدید پولکادات (DOT) در ۲۳ فوریه در ۲۴ فوریه دچار مشکل شد زیرا خریداران نتوانستند قیمت را بالاتر از خط مقاومت کانال صعودی فشار دهند و حفظ کنند. این ممکن است باعث ذخیره سود از طرف خریداران شود.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

در حال حاضر خریداران در تلاشند تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰.۳۰ دلار) دفاع کنند. اگر آنها موفق به حفظ آن شوند ، جفت ارز DOT / USD دوباره سعی می کند از خط مقاومت کانال خارج شده و بالاترین قیمت خود یعنی  ۴۲.۲۸۴۸ دلار را دوباره امتحان کند.

برعکس، اگر این جفت ارز مجدداً به زیر خط مقاومت کانال نزول کند، فروشنده ها سعی می کنند قیمت را در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه فرو ببرند. در صورت موفقیت، جفت ممکن است به خط حمایت کانال سقوط کند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به تدریج شیب می یابد و RSI بالاتر از ۶۱ است و این یک برتری جزئی برای خریداران است.

XRP / USD

سایه طولانی روی کندل ۲۳ فوریه خرید در افت را نشان می دهد، اما خریداران نتوانستند حرکت خود را حفظ کنند و قیمت XRP را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۴۸ دلار) در ۲۴ فوریه افزایش دهند. این نشان داد که تقاضا در سطوح بالاتر کم می شود.

XRPنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

قیمت دوباره به SMA 50 روزه (۰.۴۰ دلار) کاهش یافت. فقدان یک بازگشت شدید می تواند فروش بیشتری را به دنبال داشته باشد و جفت ارز XRP / USD ممکن است به ۰.۳۵۹ دلار کاهش یابد. شکست در زیر این حمایت می تواند مسیر سقوط به سمت ۰.۲۵ دلار را روشن کند.

بر خلاف این فرض، اگر جفت ارز روند فعلی را حفظ کند، خریداران یک بار دیگر تلاش می کنند تا قیمت را به بالاتر از مقاومت بالای سر ۰.۵۰ دلار برسانند. در صورت موفقیت، این جفت ارز ممکن است بین ۰.۶۵ تا ۰.۳۵۹ دلار برای چند روز تثبیت شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا