ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل Galaxy Digital: بیت کوین در سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری خواهد داشت!

مایک نووگراتز، مدیر عامل شرکت مدیریت رمزنگاری Galaxy Digital، پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین به طور چشمگیری افزایش می یابد.

در مصاحبه ای با بلومبرگ، نووگراتز اظهار داشت که او شاهد افزایش علاقه سرمایه گذاران بزرگ و سازمانی به پادشاه ارزهای دیجیتال است.

ما شروع به دیدن گروهی از سرمایه گذاران پس از گروه دیگر کردیم. این شرکت با شرکت های Square و MicroStrategy و Tesla و شرکت های بیمه همانند Mass Financial، افراد مهم و ETFها همکاری داشته است.

ناگهان ما از دنیایی که خرید بیت کوین به نوعی ناامیدکننده یا پرخطر بود، به دنیایی که در آن بانک مرکزی پول چاپ می کند و نداشتن این رمزارز به عنوان بخشی از سبد سهام، پرخطر می باشد، وارد شدیم. تجارت ما در گلکسی در حال رونق است. ما نمی توانیم فروشندگان را به اندازه کافی سریع استخدام کنیم تا بتوانیم تمام حساب سازمان هایی را که می خواهند این امر را درک کنند و یا در این حوزه فعالیت داشته باشند، پوشش دهیم.

از آنجایی که موسسات بیشتری به این دارایی رمزنگاری روی می آورند، پیش بینی می شود که قیمت BTC بیش از دو برابر شود و تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰،۰۰۰ دلار برسد.

چنین احساس می شود که ما در اینجا در این منطقه ۵۰،۰۰۰ دلاری، بین ۴۲،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار گرفتار شده ایم، کمی تثبیت خواهیم شد، اما بعد از آن بزرگترین قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار است و اگر تا پایان سال، به این نقطه برسیم، من تعجب نخواهم کرد.

در نوامبر سال ۲۰۲۰، Novogratz پیش بینی کرد که بیت کوین ابتدا به ۲۰،۰۰۰ دلار و سپس ۶۵،۰۰۰ دلار برسد. جدیدترین پیش بینی این طرفدار بیت کوین، یک پتانسیل صعودی تقریباً ۱۲۰٪ را ارائه می دهد زیرا ارز رمزپایه پیشرو در حال حاضر حدود ۴۵،۵۰۰ دلار معامله می شود.

Novogratz اضافه می کند که او معتقد است سرمایه گذاران قدیمی تر احتمالا به زودی وارد انقلاب بیت کوین می شوند.

شما می دانید که این رمزارز من را شگفت زده می کند. من می گویم که شما می دانید من در ماه نوامبر کجا بودم، اما میزان پذیرشی که می بینم تکان دهنده است و اینطور نیست که فقط حدس بزنم. من به پشت سر و روبروی خود نگاه کرده و تمام پروژه های جدید پیش رو و بانک هایی را می بینم که برای مدیریت سرمایه، تصمیم دارند محصولات خود را تولید کنند. هر بانک بزرگی در آمریکا در حال کار بر روی یک محصول مدیریت سرمایه است، بنابراین ما می خواهیم زودتر از آنچه فکر می کردیم وارد بومرز شویم.

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا