ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ADA ،BNB ،DOT سه شنبه ۲ مارس ۲۰۲۱

تحلیل روزانه چند رمزارز ADA ،BNB ،DOT را در ادامه می خوانید.

سایه بلند روی کندل ۲۷ فوریه ADA، نشان دهنده سود دهی نزدیک مقاومت روانی با ۱.۵۰ دلار است. با این حال، سایه طولانی روی کندل کاردانو (ADA) در ۲۸ فوریه نشان می دهد که خریداران همچنان در سطوح پایین تر جمع می شوند.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اگرچه افزایش میانگین های متحرک نشانه ای صعودی است، اما واگرایی منفی در RSI نشان می دهد که حرکت ممکن است در حال تضعیف باشد.

اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۱.۵۵ دلار برسانند، جفت ارز ADA / USD ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۲ دلار) سقوط کند. این یک حمایت مهم است که باید مراقب آن باشید زیرا بازگشت مجدد آن نشان می دهد که معامله گران همچنان در روند نزولی تجمع می یابند.

شکست در مقاومت ۱.۵۰ دلار می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که ممکن است به ۱.۸۳ دلار و سپس ۲ دلار برسد. اگر جفت ارز به زیر ۰.۹۸ دلار برسد، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد.

BNB / USD

بایننس کوین (BNB) در ۲۸ فوریه از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۰ دلار) برگشت و خریداران قیمت را به بالای خط روند نزولی رساندند. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از خط روند نزولی حفظ کنند، این شروع یک رالی را نشان می دهد.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

افزایش میانگین متحرک و RSI بالای ۶۱ نشان می دهد که خریداران برتری دارند. اولین هدف صعودی ۲۸۱ دلار است و در صورت عبور از آن، جفت ارز BNB / USD ممکن است به ۳۰۹.۴۹۹۵ دلار برسد.

بر خلاف این فرض، اگر قیمت نتواند بالاتر از خط روند نزولی باقی بماند، این نشان می دهد که معامله گرانی که در سطوح بالاتر گیر کرده اند، از موقعیت های خود نجات می یابند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این روند اصلاح عمیق تری را نشان می دهد.

DOT / USD

در یک روند صعودی، معامله گران افت قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را خریداری می کنند زیرا فرصت ورود کم خطر را فراهم می کند. بنابراین، برگشت فعلی پولکادات (DOT) به ازای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱ دلار) نشان می دهد روند صعودی دست نخورده باقی مانده است.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI بالاتر از ۶۴ است که نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت بالا است. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۳۵.۶۶۱۸ دلار برسانند، جفت ارز DOT / USD ممکن است به ۴۲.۲۸۴۸ دلار برسد.

اگر قیمت از مقاومت بالایی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، ممکن است این نمای صعودی بی اعتبار باشد. چنین حرکتی نشان می دهد که معامله گران از رالی ها برای سبک کردن موقعیت های طولانی خود استفاده می کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا