ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تتا و GHST با تعقیب قیمت بیت کوین، به بالاترین سطح خود رسیدند

مشارکت های جدید و راه اندازی شبکه اصلی، آلتکوین های منتخب را به اوج جدید می رساند زیرا خریداران بیت کوین قیمت BTC را در مسیر ۵۰،۰۰۰ دلار قرار می دهند.

به نظر می رسد که خریداران بیت کوین (BTC) مسیر حرکت خود را پیدا کرده اند زیرا قیمت BTC در آخرین ساعت ۴۹،۰۰۰ دلار را پس گرفت.

در تاریخ ۲ مارس قیمت تا ۴۷،۰۰۰ دلار پایین آمد اما در حال حاضر، BTC بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه معامله می شود. خریداران احتمالا با تلاش در جهت تغییر مقاومت ۵۰،۰۰۰ دلاری به حمایت و افزایش ناگهانی حجم می توانند قیمت را به ۵۲،۰۰۰ دلار برسانند، جایی که خریداران دوباره کنترل را در دست می گیرند.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

کوین اولری، که زمانی بیت کوین را “همبرگر غول پیکر بی محتوا” می نامید، نشان داد که ۳ درصد از سهام وی به بیت کوین تعلق دارد و در آینده، اولری قصد دارد در یک عملیات استخراج پایدار سرمایه گذاری کند.

به دنبال راه اندازی موفقیت آمیز صندوق معاملات صرافی Purpose Bitcoin در کانادا، تلاش برای تأمین صندوق قابل معامله در بیت کوین (ETF) نیز به عناوین اصلی تبدیل شده است. Evolve Funds Group نشان داد که پس از تبدیل شدن به دومین شرکت تأیید شده برای لیست ETF بیت کوین در ماه فوریه، در حال حاضر به دنبال تأیید محصولات ETF اتر در کانادا است.

بازارهای مالی سنتی در ۲ مارس به دلیل سرد شدن معاملات پس از رالی روز دوشنبه که S&P 500 بهترین عملکرد خود را از ژوئن سال ۲۰۲۰ نشان داد، تحت فشار قرار گرفتند.

نزدک، داو جونز و S&P 500 به ترتیب با ۱.۶۹٪ ، ۰.۴۱٪ و ۰.۷۴٪ کاهش، روز را با رنگ قرمز به پایان رساندند، در حالی که بازده ۱۰ ساله خزانه داری ایالات متحده نیز روند نزولی خود را نسبت به هفته گذشته ادامه داد.

چندین پروژه آلتکوین اعلامیه های بزرگی را ارائه دادند که به افزایش ارزش رمزهای آنها کمک می کند.

سونی اروپا فاش کرد که به برنامه اعتبارسنج شبکه تتا (THETA) پیوسته است. پس از این اعلامیه، قیمت تتا با ۱۵.۳۱٪ افزایش به ۳.۷۰ دلار رسید در حالی که گس شبکه توکن TFUEL به بالاترین قیمت جدید در ۰.۱۴۴ دلار رسید.

تتانمودار ۴ ساعته THETA / USDT. منبع: TradingView

در همین حال، راه اندازی شبکه اصلی Aavegotchi (GHST) با اولین افت پورتال پلتفرم همراه بود که شامل ۱۰،۰۰۰ پورتال NFT است که در کمتر از یک دقیقه به فروش می رسند. با راه اندازی موفقیت آمیز و فروش NFT حدود ۱۵٪ افزایش قیمت GHST ثبت شده و به بالاترین سطح خود در ۱.۷۹ دلار رسید.

BTCنمودار روزانه BTC / USD. منبع: Coin360

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه ۱.۵۱ تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۶۰.۷ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا