ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین و اتریوم، پنج شنبه ۱۴ اسفند ۹۹

انعطاف پذیری بیت کوین (BTC) در برابر عدم اطمینان بازار جهانی برای جذب سرمایه گذاران سازمانی جدید همچنان ادامه دارد. دن لوئب، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی Third Point مستقر در نیویورک، گفت که او خیلی جدی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است.

به نظر می رسد حرکت لوئب به سمت رمزنگاری باعث شده است که Kevin O’Leary ستاره “Shark Tank” بخشی از سهام خود را به بیت کوین اختصاص دهد. علاوه بر این، O’Leary اشاره کرد که هر شرکت عملیاتی که در آن سرمایه گذاری کرده است، در نظر دارد که در بیت کوین سرمایه گذاری کند.

نمودار بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

میلیاردر معروف Tim Draper انتظار دارد Netflix بعنوان شرکت بعدی در لیست Fortune 100 باشد که بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه می کند. وی همچنین حدس زد که آمازون می تواند “به زودی پذیرش بیت کوین” را شروع کند.

این تحولات نشان می دهد که پذیرش سازمانی بیت کوین فقط در مراحل ابتدایی است و احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.

این دلگرم کننده است که می بینیم ناشناس های سابق بیت کوین اکنون نظرات مطلوب خود را درباره دارایی دیجیتال ابراز می کنند. میلیاردر مارک کوبان اخیراً این پیشنهاد را می دهد که طلا به زودی جایگاه خود را به عنوان ذخیره ارزش از دست خواهد داد. کوبان همچنین برتری های بیت کوین را نسبت به طلا عنوان کرد.

BTC / USD

بیت کوین در اول مارس بیش از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸،۱۲۳ دلار) بسته شد و فروشنده ها در ۲ مارس تلاش کردند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردانند اما موفق نشد که نشان می دهد معامله گران با کاهش قیمت خرید می کنند.

بیت-کویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

امروز خریداران قیمت را از ۵۲،۰۴۰.۹۵ دلار بالا بردند اما فروشنده ها هنوز آماده تسلیم شدن نیستند. سایه بلند روی کندل روزانه نشان می دهد که فروشنده ها در رالی ها می فروشند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، جفت ارز BTC / USD ممکن است به ۴۱,۹۵۹.۶۳ دلار کاهش یابد. قیمت می تواند برای چند روز بین این دو سطح در نوسان باقی بماند.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۵۲،۰۴۰.۹۵ دلار کشانده  و حفظ کنند، این نمای خنثی بی اعتبار خواهد شد. در صورت وقوع چنین اتفاقی، جفت ارز می تواند بالاترین رقم خود را با ۵۸۳۴۱.۰۳ دلار دلار مجددا آزمایش کند.

از طرف دیگر، شکست زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱،۹۲۱ دلار) اولین نشانه از تغییر احتمالی روند خواهد بود.

ETH / USD

اتر (ETH) امروز بالاتر از میانگین متحرک شکسته شده است و خریداران در حال حاضر در تلاشند روند صعودی را از سر بگیرند. با این وجود بعید است که فروشنده ها به راحتی تسلیم شوند زیرا ممکن است سعی کنند حرکت صعودی را در سطح فعلی متوقف کنند.

اترنمودار ETH / USDT روزانه. منبع: TradingView

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این نشان می دهد که احساس معامله گر از تغییر در خرید به فروش در هنگام رالی تغییر کرده است.

اگر فروشنده ها بتوانند قیمت خود را به زیر حمایت ۱،۲۸۹.۰۹۸ دلار برسانند، ممکن است برتری خود را به دست آورند. در صورت وقوع چنین اتفاقی، جفت ارز ETH / USD می تواند تا سطح ۶۱.۸٪ در فیبوناچی با ۱۰۲۶.۷۷۶ دلار اصلاح شود.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بگذارند و آن را حفظ کنند، این دیدگاه منفی بی اعتبار خواهد شد. اگر خریداران بتوانند قیمت خود را به بالاتر از ۱،۷۰۸،۳۹۱ دلار برسانند، ممکن است جفت ارز به ۲۰۰۰ دلار برسد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا