ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه LTC ،LINK ،BCH ،XLM پنج شنبه ۱۴ اسفند ۹۹

لایت کوین (LTC) امروز بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۶ دلار) شکسته شده است که نشان می دهد خریداران در تلاشند که دوباره برگردند. اگر خریداران بتوانند شکست خود را حفظ کنند، آلتکوین می تواند تا ۲۰۵ دلار و بعداً به ۲۴۰ دلار برسد.

لایت-کوین
نمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

با این حال، میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه و RSI دقیقا بالای نقطه میانی نوسان برای چند روز را نشان می دهد. اگر قیمت از ۲۰۵ دلار کاهش یابد، جفت ارز LTC / USD می تواند دوباره به ۱۶۰ دلار سقوط کند و بین این دو سطح تثبیت شود.

اگر قیمت معکوس از سطح فعلی حرکت و زیر خط روند صعودی سقوط کند، این جفت ارز می تواند منفی شود.

LINK/USD

چین لینک (LINK) در اول مارس از SMA 50 روزه (۲۵.۸۹ دلار) عقب نشینی کرد و در ۲ مارس بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۳۷ دلار) شکست. همانطور که از سایه بلند کندل روزانه دیده می شود، فروشنده ها تلاش کردند تا در ۲ مارس رالی را متوقف کنند.

چین-لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

با این حال، خریدارانعقب ننشستند و امروز دوباره حرکت صعودی را از سر گرفتند. جفت ارز LINK / USD اکنون تلاش می کند تا بالاترین قیمت خود را با قیمت ۳۶.۹۳۰۷ دلار دوباره آزمایش کند. شکست این مقاومت می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که ممکن است به ۴۰ دلار و سپس ۴۶ دلار برسد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شروع به چرخش کرده و RSI به منطقه مثبت رسیده است که این نشان دهنده برتری خریداران است. اگر قیمت کاهش یافته و به زیر SMA 50 روزه برسد، این نمای مثبت فاقد اعتبار خواهد بود.

BCH / USD

بیت کوین کش (BCH) در تاریخ ۲ مارس بالاتر از SMA 50 روزه (۵۱۵ دلار) شکست و به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۴۷ دلار) رسید. با این حال، همانطور که از سایه بلند روی کندل روز دیده می شود، فروشنده ها از EMA 20 روزه دفاع می کنند.

بیت-کوین-کشنمودار روزانه BCH / USD. منبع: TradingView

میانگین متحرک ثابت و RSI دقیقا زیر ۴۹ توازن بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد. اگر خریداران بتوانند قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، جفت ارز BCH / USD می تواند تا ۶۳۱.۷۱ دلار و سپس ۷۴۵ دلار رشد کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت دوباره از سطح فعلی کاهش یابد، فروشنده ها سعی می کنند جفت را در زیر خط روند صعودی فرو ببرند. در صورت موفقیت، این جفت ارز می تواند روند نزولی را تا حمایت بعدی با ۳۷۰ دلار افزایش دهد.

XLM / USD

استلار لومنز (XLM) طی چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۲۷ دلار) معامله شده است. تثبیت دقیق در نزدیکی مقاومت معمولاً منجر به شکست می شود زیرا نشان می دهد که معامله گران عجولانه موقعیت های خود را نمی بندند.

XLMنمودار روزانه XLM / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، جفت XLM / USD می تواند به خط مقاومت کانال نزولی صعود کند، جایی که فروشنده ها ممکن است دوباره تلاش کنند تا روند صعودی را متوقف کنند. در صورت موفقیت، این جفت ارز می تواند مجدداً به SMA 50 روزه (۰.۳۷۵ دلار) و سپس به ۰.۳۵ دلار سقوط کند.

برعکس، اگر خریداران قیمت را بالاتر از کانال نزولی فشار داده و حفظ کنند، نشان می دهد که اصلاح به پایان رسیده است. سپس این جفت ارز می تواند تا ۰.۵۰ دلار و سپس به ۰.۶۰۰۶۸۱ دلار برسد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا