ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ADA ،BNB ،DOT ،XRP پنج شنبه ۱۴ اسفند ۹۹

تحلیل روزانه ADA ،BNB ،DOT ،XRP پنج شنبه ۱۴ اسفند را در ادامه می خوانید.

کاردانو (ADA) در حال حاضر شاهد اصلاح جزئی در روند صعودی است. این آلتکوین الگوی کندلی در روز ایجاد کرده است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری بین خریداران و فروشنده ها در مورد حرکت بعدی است.

آدانمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اگر عدم قطعیت به سمت نزولی برود و فروشنده ها قیمت خود را به زیر ۱.۵۵ دلار برسانند، سقوط به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۵ دلار) امکان پذیر است. بازگشت مجدد این حمایت نشان می دهد که با ادامه خرید معامله گران، روند همچنان صعودی است

اگر جفت ارز ADA / USD به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این نشان دهنده ذخیره سود توسط معامله گران است. این می تواند قیمت را به ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار کاهش دهد و اگر این حمایت نیز شکسته شود، کاهش می تواند به ۰.۸۰ دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و خریداران جفت ارز را به بالای ۱.۳۰ دلار برسانند، بازآزمایی ۱.۴۸۵۲۸۹۶ دلار امکان پذیر است. شکست این مقاومت می تواند روند صعودی را با هدف بعدی ۱.۸۳ دلار از سر بگیرد.

BNB / USD

بایننس کوین (BNB) در اول مارس در بالای روند نزولی شکسته و بسته شد. فروشنده ها در تاریخ ۲ مارس تلاش کردند قیمت را به زیر خط روند نزولی برسانند اما موفق نشدند که نشان می دهد اصلاح کوتاه مدت ممکن است پایان یابد.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

اکنون خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به ۲۸۱ دلار برسانند، جایی که فروشنده ها مقاومت سختی دارند. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، فروشنده ها دوباره سعی می کنند قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۸ دلار) فرو ببرند. بازپس گرفتن این حمایت یا ۱۸۹ دلار می تواند جفت ارز BNB / USD را برای چند روز در نوسان نگه دارد.

شکست سریع و نزدیک به ۲۸۱ دلار می تواند جفت ارز را برای رسیدن به قیمت ۳۰۹.۴۹۹۵ دلار آماده کند و سپس مجدداً به بالاترین قیمت خود در ۳۴۸.۶۹۶۹ دلار برسد. برعکس، اگر جفت ارز به زیر ۱۸۹ دلار برسد، کاهش می تواند به SMA 50 روزه با ۱۱۹ دلار برسد.

DOT / USD

پولکادات (DOT) طی پنج روز گذشته به طور مداوم با رنگ سبز بسته شده است که نشان می دهد معامله گران به خرید در هر سطح بالاتر ادامه می دهند. افزایش میانگین متحرک و RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان از برتری خریداران است.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

جفت ارز DOT / USD اکنون می تواند به بالاترین سطح خود رسیده و به ۴۲.۲۸۴۸ دلار برسد. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از آن بالا ببرند، این جفت ارز می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که ممکن است از نظر روانی به ۵۰ دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از مقاومت بالایی کاهش یابد، جفت ارز ممکن است مجدداً به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲.۲۷ دلار) برسد. شکست و بستن زیر ۳۰ دلار می تواند تغییر احتمالی روند را نشان دهد.

XRP / USD

XRP در اول مارس از SMA 50 روزه (۰.۴۱ دلار) برگشت و امروز به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۶ دلار) رسید. فروشنده ها در حال حاضر در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عقب هستند. در صورت کاهش قیمت، این آلتکوین ممکن است برای چند روز بین میانگین متحرک گیر کند.

XRPنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر SMA 50 روزه برسانند، این نظر در مورد تثبیت می تواند بی اعتبار باشد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت XRP / USD ممکن است به ۰.۳۵۹ دلار سقوط کند در حالی که خریداران ممکن است وارد عمل شوند و حمایت کنند.

برعکس، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، جفت ارز ممکن است به ۰.۵۰ دلار برسد. فروشنده ها ممکن است در این مقاومت سعی کنند رالی را متوقف کنند، اما اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از آن بالا ببرند، جفت ارز ممکن است سفر خود را به ۰.۶۵ دلار آغاز کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا