ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ADA ،DOT ،BNB ،XRP شنبه ۶ مارس ۲۰۲۱

تحلیل روزانه ADA ،DOT ،BNB ،XRP در روز شنبه ۶ مارس ۲۰۲۱ را در ادامه می خوانید.

در حال حاضر خریداران ADA در تلاشند تا قیمت را در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۷ دلار) حفظ کنند. این نشان می دهد که احساسات مثبت باقی مانده و خریداران کاهش قیمت در کاردانو (ADA) را به عنوان یک فرصت خرید در نظر می گیرند.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اکنون خریداران سعی می کنند قیمت را به بالای ۱.۲۳ دلار برسانند. در صورت موفقیت، جفت ارز ADA / USD ممکن است به ۱.۳۵ دلار رسیده و سپس به بالاترین قیمت خود در ۱.۴۸۵۲۸۹۶ دلار برسد.

با این وجود بعید است فروشنده ها به راحتی تسلیم شوند. واگرایی منفی در RSI نشان می دهد که حرکت در حال تضعیف است.

اگر روند برگشت فعلی نتواند حفظ شود، فروشنده ها دوباره سعی می کنند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز می تواند به ۰.۸۰ دلار و سپس به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۷۲ دلار) سقوط کند.

BNB / USD

رالی در بایننس کوین (BNB) در تاریخ ۲ مارس با مقاومت ۲۶۵ دلار کاهش یافت. این نشان می دهد که معامله گران ممکن است از رالی ها برای بستن موقعیت های لانگ خود استفاده کنند. قیمت مجددا به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۱ دلار) کاهش یافته است.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت با کاهش قدرت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روبرو شود، خریداران یک بار دیگر سعی می کنند قیمت را به بالای ۲۶۵ دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز BNB / USD می تواند سفر خود را به بالاترین قیمت از ۳۴۸.۶۹۶۹ دلار آغاز کند.

اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به تدریج مسطح می شود و RSI همچنان ضعیف می شود. این امر به نوسان در کوتاه مدت اشاره دارد. این جفت ارز می تواند بین ۱۸۹ تا ۲۶۵ دلار برای چند روز تثبیت شود.

شکست و بستن زیر حمایت ۱۸۹ دلاری می تواند منجر به فروش به خاطر وحشت شود که می تواند قیمت را به SMA 50 روزه (۱۲۶ دلار) کاهش دهد.

DOT / USD

پولکادات (DOT) از ۳۸.۶۸ دلار در ۳ مارس کاهش یافت که نشان می دهد معامله گران ممکن است در طی رالی، سود خود را ذخیره کرده باشند. این آلتکوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲.۴۹ دلار) سقوط کرده و خریداران اکنون در تلاشند تا از این حمایت دفاع کنند.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

یک جهش شدید از سطح فعلی نشان می دهد که تمایل همچنان صعودی است و معامله گران با کاهش قیمت خرید می کنند. اگر خریداران بتوانند قیمت را از مرز روند نزولی بالاتر ببرند، جفت ارز DOT / USD ممکن است بالاترین قیمت خود را در ۴۲.۲۸۴۸ دلار آزمایش کند.

برعکس، اگر قیمت شکسته شود و زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، نشان می دهد که عرضه بیش از تقاضا است. در چنین شرایطی، جفت ارز ممکن است روند نزولی خود را به SMA 50 روزه (۲۴.۸۹ دلار) افزایش دهد.

XRP / USD

XRP در ۴ مارس بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۶۷ دلار) شکسته شد، اما خریداران نتوانستند حرکت را حفظ کنند و قیمت را از بالای مقاومت ۰.۵۰ دلار بالا ببرند. این باعث جلب سیو سود شده و قیمت در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شکسته شده است.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

جفت ارز XRP / USD اکنون می تواند به SMA 50 روزه (۰.۴۲ دلار) و سپس به ۰.۳۵۹ دلار سقوط کند. میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه و RSI دقیقا زیر نقطه میانی نوسان برای چند روز آینده را نشان می دهد. قیمت ممکن است بین ۰.۳۵۹ تا ۰.۵۰ دلار ثابت بماند.

اگر خریداران قیمت را به بالای ۰.۵۰ دلار برسانند، یک حرکت رو به رشد شروع می شود که می تواند منجر به افزایش قیمت ۰.۶۵ دلار شود. از سوی دیگر، شکست در زیر ۰.۳۵۹ دلار ممکن است قیمت را به ۰.۲۵ دلار برساند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا