ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل نمودار قیمت UNI ،BCH ،LTC ،LINK شنبه ۱۶ اسفند ۹۹

یونی سواپ (UNI) در روند صعودی قرار دارد و خریداران در حال سقوط به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴.۰۵ دلار) هستند. خریداران در ۴ مارس سعی کردند قیمت خود را به بالای ۲۹ دلار برسانند و حفظ کنند اما سطوح بالاتر باعث ذخیره سود شد.

یونی-سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها اکنون سعی می کنند قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند. اگر جفت ارز UNI / USD مجدداً از این حمایت بازگردد، پیشنهاد می شود که معامله گران به کاهش قیمت ادامه دهند. سپس خریداران سعی می کنند قیمت را بالای ۲۹ دلار فشار داده و ببندند. در صورت موفقیت، این جفت ارز می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که ممکن است به ۳۸ دلار برسد.

برعکس، اگر فروشنده ها قیمت خود را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول دهند، این جفت ارز می تواند تا ۲۰ دلار سقوط کند. چنین حرکتی ممکن است منجر به تثبتی بین ۲۰ تا ۲۹ دلار شود. این روند با شکست در پایین SMA 50 روزه (۱۸.۸۵ دلار) منفی خواهد شد.

LTC / USD

لایت کوین (LTC) در ۳ مارس بالاتر از مقاومت ۱۸۵.۵۸ دلار شکست و بسته شد، اما خریداران نتوانستند با این قدرت مقاومت کنند زیرا قیمت کاهش یافت و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۴.۴۳ دلار) در ۴ مارس رسید.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

خریداران در حال حاضر در تلاش برای دفاع از SMA 50 روزه (۱۶۹.۲۹ دلار) هستند که از سایه بلند روی کندل روزانه دیده می شود. در صورت ادامه روند برگشت، خریداران دوباره سعی می کنند قیمت را از منطقه مقاومت بالایی ۱۸۵.۵۸ دلار به ۱۹۶.۳۰ دلار برسانند. در صورت موفقیت، جفت ارز LTC / USD می تواند تا ۲۰۵ دلار و سپس به ۲۴۰ دلار برسد.

با این حال، میانگین متحرک صاف و RSI دقیقا زیر نقطه میانی شکل گیری محدوده احتمالی را نشان می دهد. این جفت ارز می تواند بین ۱۵۲ دلار در نزولی و ۲۰۵ دلار در صعودی معامله شود. شکستی در بالا یا پایین محدوده می تواند حرکت بعدی روند را شروع کند.

LINK/USD

رالی چین لینک (LINK) از ۳۱.۴۳ دلار در ۳ مارس رد شد که نشان می دهد معامله گران در سطوح بالاتر سود را ذخیره می کنند. این آلتکوین به SMA 50 روزه (۲۶.۲۹ دلار) فرو رفته است اما سایه طولانی روی کندل امروز نشان می دهد که خریداران سعی در دفاع از این حمایت دارند.

چین لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

خرید در دام ها و فروش رالی ها معمولاً منجر به نوسان می شود. میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی نیز تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد. جفت ارز LINK / USD برای چند روز می تواند بین ۲۴ تا ۳۲ دلار تثبیت شود.

شکست در محدوده ممکن است منجر به افزایش ۳۴ دلار و آزمایش مجدد بالاترین قیمت در ۳۶.۹۳ دلار شود. برعکس، شکست در زیر ۲۴ دلار می تواند قیمت را به حمایت مهم ۲۰.۱۱ دلار کاهش دهد.

BCH / USD

جهش از خط روند صعودی در معاملات میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۷ دلار) در تاریخ ۳ مارس متوقف شد که نشان می دهد معامله گران در رالی ها اقدام به فروش می کنند. بیت کوین کش (BCH) دوباره در خط روند صعودی قرار گرفت. دوباره امتحان مجدد حمایت در فواصل کوتاه باعث ضعیف شدن آن می شود.

بیت-کوین-کشنمودار روزانه BCH / USD. منبع: TradingView

کاهش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI در منطقه منفی حاکی از آن است که فروشنده ها کنترل دارند. شکست در زیر خط روند صعودی می تواند جفت ارز BCH / USD را به ۴۳۲.۰۲ دلار و سپس به حمایت مهم ۳۷۰ دلار برساند.

در صورت افزایش قیمت از سطح فعلی و بالاتر از ۵۳۹ دلار، این نمای منفی فاقد اعتبار خواهد بود. چنین حرکتی خرید پر قدرت در سطوح پایین را نشان می دهد. سپس این جفت ارز می تواند به ۶۳۱.۷۱ دلار برسد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا