فارکساخبار اقتصاد جهان

آیا ثروتمندترین معامله گران فارکس را می شناسید؟

معامله کردن در فارکس یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های مالی در نظر گرفته می شود که در آن هیچ محدودیتی در درآمد شما وجود ندارد.

فقط به مقدار قابل توجهی که هر روز از بازار ارز جابجا می شود، رقمی معادل ۵ تریلیون دلار، نگاه کنید. جای تعجب نیست که این پلتفرم بسیاری از معامله گران مشتاق را به خود جلب می کند.

از زمان ورود کارگزاران آنلاین پیچیده و مختلف، افراد عادی که فقط می توانستند آرزو داشته باشند در چنین بازاری با دیگر معامله گران بزرگ رقابت کنند، اکنون فرصتی برای اثبات خود به دست آورده اند.

تبادل گسترده اطلاعات در اینترنت، انتخاب معاملات فارکس را برای هر کسی که قصد دارد به یکی از ثروتمندترین معامله گران فارکس در کل جهان تبدیل شود، بسیار آسان کرده است.

باید به خاطر داشته باشید که معامله در فارکس فعالیتی بسیار جدی است که به صبر و سخت کوشی احتیاج دارد.

در این مقاله، شما را با برخی از ثروتمندترین معامله گران فارکس آشنا خواهیم کرد که بسیاری از معامله گران به دنبال رسیدن به جایگاه آنها هستند.

۱_George Soros

George Soros

هیچ لیست ثروتمندترین معامله گران فارکس بدون وجود Geoge Soros افسانه ای که از اواخر دهه ۱۹۶۰ در صحنه تجارت فعال است، کامل نخواهد شد.

Soros معامله گری است که معتقد است سرمایه گذاری های خوب همیشه کسل کننده هستند و اگر از سرمایه گذاری بسیار لذت ببرید، احتمالاً پول کافی ندارید.

این گفته تقریباً کنایه آمیز است با توجه به اینکه چگونه Soros در سال ۱۹۹۲ هنگامی که بانک انگلیس را با شرط بندی علیه پوند انگلیس شکست، ثروت عظیم ۱ میلیارد دلاری به دست آورد.

بدنامی Soros او را یک شبه معروف کرد و این شهرت به تنهایی به وی اجازه داد تا تعداد بی شماری مشتری را تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۱۱ مدیریت کند.

سوروس شرکتی را تاسیس کرد که در مدیریت صندوق های هجینگ تخصص دارد به نام Soros Fund Management، LLC.

این شرکت تحت مدیریت وی، درآمد خیره کننده ۴۰ میلیارد دلاری را ایجاد کرد که بعداً باعث ایجاد بسیاری از شرکت های دیگر به نام وی شد.

از سال ۲۰۱۸، دارایی خالص جورج سوروس ۸ میلیارد دلار بود که بیشتر آن را در مشاغل خود سرمایه گذاری می کند یا به اهداف خیرخواهانه اختصاص می دهد.

۲_ Ed Seykota

Ed Seykota

اد سایکوتا شخصی است که پیشگام سیستم های تجارت رایانه ای است که بخشی جدایی ناپذیر از تجارت مدرن در سراسر جهان است.

او شیفته چند استراتژی معاملاتی شد که در نامه منتشر شده توسط ریچارد دونچیان خواند.

اد فارغ التحصیل مهندسی برق از دانشگاه MIT بود، بنابراین تصمیم گرفت این ایده ها را اجرا کند. نتایج آن آزمایش خاص زندگی سیکوتا را کاملاً تغییر داد و نام او را برای همیشه در کتاب های تاریخ ثبت کرد.

دارایی خالص سیکوتا در سال ۲۰۱۹ چیزی در حدود ۱ تا ۵ میلیون دلار تخمین زده شد و انتظار می رود در سال های آینده این رقم افزایش یابد.

برنامه های رایانه ای که با زحمت زیاد توسط سایکوتا روی کامپیوتر دفتر کارش نوشته شد، بعداً توسط بسیاری از شرکت های کارگزار تصویب و اجرا شد.

دستاوردهای Ed Seykota کمک کرد تا کل پلتفرم معاملات فارکس به صورت آنچه که اکنون وجود دارد، شکل بگیرد.

۳_ Ref Wayne

Ref-Wayne

Ref Wayne تاکنون موفق ترین معامله گر فارکس در آفریقای جنوبی است.

Wayne گزینه های شغلی زیادی نداشت و آینده او بسیار تاریک بود که در نهایت عامل اصلی موفقیتش شد! زیرا او مصمم بود که به عنوان یک معامله گر فارکس ضرر نکند.

نیازی به گفتن نیست که تلاش های وین به هدر نرفت زیرا او در پایان ۲۲ سالگی به یک میلیونر تبدیل شد.

وین همچنین به خاطر کارهای خیرخواهانه خود در آفریقای جنوبی مشهور است. او شرکت خود را به نام موسسه فارکس آفریقا ایجاد کرده و امیدوار است بتواند تمام دانش جمع شده را به نسل بعدی معامله گران فارکس منتقل کند.

وی همچنین چند آموزش فارکس را که کاملاً رایگان هستند، ارائه داده است تا همه بتوانند فرصت یادگیری روش های او را داشته باشند.

وین یکی از ده معامله گر برتر فارکس در آفریقای جنوبی است و حتی اولین ارز رمزنگاری شده آفریقای جنوبی به نام Pip Coin را ایجاد کرد.

او همچنین در تلویزیون ملی حضور مستمر دارد و به عنوان سخنران انگیزشی در کنفرانس های مختلف شرکت می کند و امیدوار است که داستان زندگی و تجربیات خود را به دیگران منتقل کند و باعث رشد آنها شود.

Carl Icahn_4

Carl Icahn

کارل ایکان، که از جمله ثروتمندترین افراد در دنیای فارکس است، وقتی که عمویش ۴۰۰،۰۰۰ دلار به او وام داد بزرگترین تصمیم زندگی خود را گرفت.

کارل از این پول و همچنین اعتماد عمویش بهترین استفاده را کرد و به یک معامله گر فارکس در وال استریت تبدیل شد.

قانون نهایی او که به اعتقاد او نقش مهمی در موفقیت او داشت، حفظ سرمایه بود.

کارل همیشه اطمینان می داد که در پایان روز سرمایه کافی برای او باقی مانده است تا بتواند با نگرانی کمتر و سختگیری بیشتر به بازار ارز برود.

شرکت او، Icahn Enterprises چندین سرمایه گذاری در شرکت های موفق بسیاری مانند اپل، نتفلیکس، ویاکام، موتورولا و بسیاری دیگر انجام داده است.

با دارایی خالص ۱۷ میلیارد دلار می توان گفت که بیشتر سرمایه گذاری های وی موفقیت چشمگیری داشته است.

James Simons _5

James-Simons

جیمز سیمونز یکی از باهوش ترین معامله گران فارکس است که تاکنون در این کره خاکی وجود داشته است. وی دکترای خود را در رشته ریاضیات در سن ۲۳ سالگی دریافت کرد و از این درجه استفاده خوبی کرد.

جیمز نه تنها یک معامله گر فارکس که یک ریاضیدان ماهر است که در جامعه علمی بخاطر تجزیه و تحلیل تشخیص الگو شناخته شده است.

جیمز شرکت خود را تاسیس کرد که او آن را Renaissance Technologies نامید و در طی سال های گذشته تصمیمات بسیار درستی گرفت که او را به یک میلیونر تبدیل کرد.

جیمز توانست اصول ریاضیات را با اصول تجارت ترکیب کند و الگوریتمی ارائه داد که می تواند تغییر قیمت یک ابزار مالی را به طور دقیق پیش بینی کند. بسیاری از اساتید دیگر نیز به او در رسیدن به این هدف کمک کردند.

جیمز با دارایی خالص ۲.۷ میلیارد دلار که بخش قابل توجهی از آن مستقیما به خیریه های متعدد اختصاص می یابد، به خاطر فعالیت های خیرخواهانه خود نیز مشهور است.

۶_Ray Dalio

Ray-Dalio

Ray در دوران جوانی سخت کار کرد و کارشناسی ارشد خود را در رشته مالی از دانشکده بازرگانی هاروارد گرفت.

اندکی پس از آن به شهر نیویورک نقل مکان کرد و شرکت سرمایه گذاری خود را از آپارتمان کوچک استودیویی خود که نام آن را Bridgewater گذاشت، راه اندازی کرد.

البته این شرکت به لطف سخت کوشی و فداکاری Ray به کار وی موفقیت چشمگیری بدست آورد.

گفته می شود Bridgewater تقریباً ۱۶۰ میلیارد دلار دارایی را در سال ۲۰۲۰، تقریباً سه دهه پس از تأسیس از یک آپارتمان کوچک استودیویی در شهر نیویورک، مدیریت می کند.

ارزش خالص دارایی ری دالیو در سال ۲۰۲۱ تقریباً ۱۲.۵ میلیارد دلار است که وی به لطف بینش تیزبینش در بازارهای تجاری همراه با تجربیات خود در این سال ها توانسته است جمع کند.

یکی از مهمترین توصیه هایی که Ray به تاجران و سرمایه گذاران جوان ارائه می دهد این است که متواضع باشید و هرگز اجازه ندهید که خودخواهی مانع پیشرفت شما شود.

Ray معتقد است که نفس شخصی تنها چیزی است که بعنوان مانع در بین آنها و موفقیت قرار دارد. او با راه اندازی شرکت خود از اتاق خواب به جای اجاره دفتر، بر نفس خود غلبه کرد.

علاوه بر این، Ray یک فرد بسیار انسان دوست است و تقریبا ۷۰۰ میلیون دلار به اهداف خیرخواهانه مختلف اختصاص داده است.

Ray همچنین بنیاد دالیو را تأسیس کرد که تحت رهبری وی حفاظت از طبیعت را هدف قرار می دهد و آموزش های درون شهری را ارائه می دهد.

۷_Tracy Britt Cool

Tracy-Britt-Cool

تریسی بریت کول، یک مدیر و کارآفرین بازرگانی آمریکایی است که به عنوان یک دختر فروتن از کانزاس شروع به فروش گل و سبزیجات در شرکت والدین خود کرد.

وی در سال ۲۰۰۹ از دانشکده بازرگانی هاروارد فارغ التحصیل شد. تریسی توسط وارن بافت بزرگ، که به کار او در Secure Women Securities علاقه مند شد، راهنمایی شد.

او سال ها زیر نظر وارن بافت کار می کرد در حالی که او به او راهنمایی می کرد و او را در هنر تجارت آموزش می داد.

در حال حاضر، تریسی در هیئت مدیره بسیاری از شرکت های برتر مانند Oriental Trading ،Kraft Heinz ،Larson Juhi و بسیاری دیگر شرکت دارد.

معامله گرانی مانند تریسی شروع به نشان دادن حضور خود در فضای معاملات می کنند که از زمان تاسیس تاکنون به طور سنتی تحت سلطه مردان بوده است.

منبع: beyond2015

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا