ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار قیمت BNB ،ADA ،DOT ،XRP سه شنبه ۹ مارس ۲۰۲۱

بایننس کوین (BNB) در ۵ مارس با کاهش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۷ دلار) حرکت کرد، اما خریداران نتوانسته اند قیمت را به مقاومت بالای ۲۶۵ دلار برسانند. این نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کم می شود.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

اگر فروشنده ها به زیر سطح حمایت ۲۰ روزه EMA برسند، جفت ارز BNB / USD ممکن است به ۱۸۹ دلار کاهش یابد. شکست و نزدیک شدن به زیر این حمایت ممکن است درهای سقوط به SMA 50 روزه با ۱۳۷ دلار را باز کند.

برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردد، خریداران سعی می کنند جفت ارز را به بالای ۲۶۵ دلار برسانند. در صورت موفقیت، رسیدن به قیمت ۳۰۹.۴۹ دلار امکان پذیر است. افزایش تدریجی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI بالای ۵۷ نشان دهنده یک برتری جزئی برای خریداران وجود دارد.

ADA / USD

کاردانو (ADA) در چهار روز گذشته بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۸ دلار) بوده است، اما عدم موفقیت خریداران در شروع یک بازگشت شدید، فقدان خرید پرقدرت در سطح فعلی را نشان می دهد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اکنون فروشنده ها ممکن است سعی کنند حمایت ۲۰ روزه EMA را بشکنند و اصلاح را به ۰.۹۸۱۷۷۱۲ دلار و سپس به اندیکاتور میانگین متحرک ۵۰ روزه با ۰.۷۶۹ دلار برساند.

با این حال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI بالای ۵۸ نشان می دهد که خریداران از یک برتری جزئی برخوردار هستند.

اگر قیمت بتواند از سطح فعلی بازگردد و به بالاتر از ۱.۲۰ دلار برسد، جفت ارز ADA / USD ممکن است به ۱.۳۵ دلار و سپس به ۱.۴۸ دلار برسد.

DOT / USD

پولکادات (DOT) در حال حاضر در داخل یک مثلث متقارن معامله می شود که به طور کلی به عنوان یک الگوی ادامه دار عمل می کند. اما در بعضی موارد، مثلث متقارن نقش یک الگوی معکوس را بازی می کند که نشان دهنده تغییر روند است.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

اگر فروشنده ها قیمت را زیر خط حمایت مثلث برسانند، جفت ارز DOT / USD می تواند شاهد فروش توسط خریداران کوتاه مدت باشد. سپس این جفت ارز می تواند تا ۲۶.۵۰ دلار سقوط کند و هدف الگو ۱۷ دلار است.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد و از مثلث بالا رود، این جفت ارز ممکن است بالاترین قیمت خود را با ۴۲.۲۸ دلار دوباره آزمایش کند. در صورت عبور از این سطح، ممکن است قیمت تا ۵۲.۵۰ دلار افزایش یابد.

XRP / USD

XRP در کوتاه مدت یک الگوی مثلث صعودی را تشکیل داده است که در پایان شکست کامل می شود و به بالاتر از ۰.۵۰ دلار می رسد. هدف آن ۰.۶۳۵ دلار است.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و از زیر روند روند مثلث صعودی شکسته شود، جفت XRP / USD ممکن است به ۰.۳۵۹ دلار کاهش یابد. شکست و بسته شدن به زیر ۰.۳۵۹ دلار، الگوی سر و شانه های نزولی را تکمیل می کند که ممکن است قیمت را به ۰.۱۷۳ دلار کاهش دهد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۶ دلار) و RSI درست بالاتر از ۵۲ یک برتری آشکار را نه برای خریداران و نه برای فروشنده ها مشخص نمی کند. بنابراین، بهتر است صبر کنید تا یک شکست قطعی اتفاق بیفتد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا