ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل قیمت UNI ،LINK ،LTC ،BCH سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹

یونی سواپ (UNI) در ۷ مارس به بالاترین سطح تاریخ خود رسیده است، اما خریداران نتوانسته اند این قدرت را افزایش دهند. در حال حاضر فروشنده ها سعی می کنند قیمت را به زیر مقاومت قبلی برگردانند و حمایت را به ۳۳ دلار برساند.

یونینمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

در صورت موفقیت، جفت ارز UNI / USD می تواند به ۳۰ دلار و سپس به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۶.۲۳ دلار) برسد. بازگشت شدید هر دو حمایت نشان می دهد که معامله گران به خرید در افت ادامه می دهند. خریداران سپس دوباره سعی می کنند روند صعودی را از سر بگیرند.

شکست سریع و نزدیک به ۳۵ دلار می تواند سفر را به ۴۶ دلار آغاز کند. میانگین متحرک صعودی و RSI در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت تا صعود است.

اگر قیمت کاهش یابد و از حمایت ۲۰ روزه EMA شکسته شود، این نمای مثبت فاقد اعتبار خواهد بود. این می تواند قیمت را به میانگین متحرک ۵۰ روزه با ۲۰.۳۱ دلار کاهش دهد.

LINK/USD

چین لینک (LINK) در حال حاضر بین ۲۴ تا ۳۲ دلار در نوسان است. خریداران در ۷ مارس قیمت ۲۸.۴۶ دلار را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رساندند و این مسیری را برای صعود احتمالی به مقاومت در برابر ۳۲ دلار باز کرد.

لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

اگر جفت LINK / USD بیش از ۳۲ دلار شکسته و بسته شود، یک الگوی مثلث صعودی کامل می شود. هدف آن ۴۳.۱۹۱ دلار است. در حالی که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ثابت است، RSI در منطقه مثبت نشان دهنده یک برتری جزئی برای خریداران است.

با این حال، اگر قیمت از ۳۲ دلار به شدت کاهش یابد و از زیر خط روند مثلث شکسته شود، می تواند میزان ادامه دار بودن نوسان را افزایش دهد. در صورت کاهش قیمت و پایین آمدن از حمایت ۲۴ دلار، این روند ممکن است باعث نزول شود. چنین حرکتی می تواند قیمت را به ۲۰.۱۱۱ دلار کاهش دهد.

LTC / USD

لایت کوین (LTC) در منطقه ۱۸۵.۵۸ تا ۱۹۶.۳۰ دلار با مقاومت سختی مواجه است. این آلتکوین امروز از مقاومت سختی ریزش داشت و به زیر ۱۸۵.۵۸ دلار رسیده است که ذخیره سود در سطوح بالاتر را پیشنهاد می کند.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها اکنون سعی می کنند قیمت SMA 50 روزه را با قیمت ۱۷۱.۹۴ دلار فروخته و سپس در خط روند صعودی قرار بگیرند. شکست در زیر این حمایت می تواند اصلاح عمیق تری را به ۱۵۲ دلار و سپس به ۱۲۰ دلار آغاز کند.

با این حال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۵ دلار) مسطح شده و RSI در نزدیکی نقطه میانی قرار دارد و این امر برای چند روز یک نوسان را نشان می دهد.

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالاتر از ۱۹۶.۳۰ دلار برسد، این روند ممکن است به نفع خریداران باشد. در این حالت، جفت ارز LTC / USD ممکن است به ۲۴۶.۹۶ دلار برسد. شکست این مقاومت می تواند نشانه از سرگیری روند صعودی باشد.

BCH / USD

بیت کوین کش (BCH) در حال حاضر بین خط روند صعودی و مقاومت بالایی با ۵۳۹ دلار قرار دارد. این آلتکوین امروز الگوی کندل Doji را شکل داده است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین خریداران و فروشنده ها است.

بیت-کوین-کشنمودار روزانه BCH / USD. منبع: TradingView

با این حال، کاهش تدریجی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با ۵۳۱ دلار و RSI زیر ۴۸ نشان دهنده یک برتری جزئی برای فروشنده ها است. اگر فروشندگان بتوانند قیمت را زیر خط روند صعودی فرو ببرند، جفت ارز BCH / USD ممکن است به ۴۴۰ دلار و سپس به ۳۷۰ دلار کاهش یابد.

از طرف دیگر، اگر خریداران بتوانند قیمت خود را بالاتر از ۵۳۹ دلار برسانند و حفظ کنند، این جفت ارز می تواند سفر خود را به سمت ۶۳۱.۷۱ دلار آغاز کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا