فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه نمودار طلا، سه شنبه ۱۹ اسفند

خریداران طلا (XAU / USD) به سختی تلاش می کنند تا روند اصلاحی را از پایین ترین سطح و یا به اصطلاح کف قیمتی ۹ ماهه در ۱،۶۷۶ دلار افزایش دهند. ریزش در سهام آسیا، به لطف مداخله چینی ها، باعث بالا رفتن وضعیت بازار شده و تاثیر مثبتی بر طلا گذاشته و قیمت آن را افزایش داده است.

با این حال، در صورت بازگشت مجدد ریسک پذیری در میان از سرگیری رالی عملکرد اوراق خزانه داری آمریکا، احتمالا شاخص دلار می تواند رشد کند، زیرا مجلس نمایندگان قرار است روز چهارشنبه به لایحه محرک ۱.۹ تریلیون دلاری سنا رأی دهد. در نبود اخبار اقتصادی مهم، قیمت طلا همچنان تحت تأثیر نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری می‌باشد.

اندیکاتور TCI نشان می دهد که طلا در تلاش است تا با مقاومت ۱۶۹۲ دلار، که همان همگرایی چهار ساعته قبلی و فیبوناچی ۳۸.۲٪ یک روزه است، روبرو شود.

سپس خریداران به دنبال بازپس گیری سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۱۷۰۰ دلار هستند که بالاتر از آن سد قدرتمند ۱۷۰۶ دلار می تواند تعهدات خریداران را به چالش بکشد.

تثبیت قیمت بالاتر از سطح ۱۷۰۶، می تواند قیمت را بالاتر از سطح ۱۷۱۵ تا ۱۷۱۷ دلار، که در محدوده سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی هفتگی واقع شده است، قرار دهد.

از سوی دیگر، سطح حمایتی ۱۶۷۷ دلار کف قیمت در روز گذشته بوده و در محدوده باند تحتانی اندیکاتور بولینگر باند در تایم فریم چهار ساعته واقع شده است.

هدف مهم و حمایت نزولی بعدی برابر با ۱۶۷۲ دلار است که با پیوت S1 ماهیانه در یک سطح قرار گرفته است. آخرین سطح حمایتی در محدوده S1 روزانهبا قیمت ۱۶۶۶ دلار می‌باشد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا