ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۱،۸۰۰ دلار، خریداران کنترل کامل دارند!

در حالی که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود در بالای ۶۱،۸۰۰ دلار رسید، آلتکوین هایی مانند Decentraland بیش از ۹۰٪ رشد کردند.

در ۱۳ مارس، خریداران کنترل کامل بازار رمزنگاری ها را بدست گرفتند زیرا قیمت بیت کوین (BTC) به بالاترین قیمت در تاریخ ۶۱،۸۴۴ دلار رسید پس از آنکه افزایش زیاد قیمت باعث مقاومت نزدیک به ۵۸،۰۰۰ دلار شد.

تحلیلگران هفته را به دنبال حرکتی بالاتر از سطح ۶۰،۰۰۰ دلار گذرانده بودند و معیارهای اجتماعی نشان داد که با افزایش تعدادی از شرکت ها و سرمایه گذاران موسسه برای خرید BTC، احساسات صعودی بیت کوین همچنان افزایش می یابد.

بیت-کویننمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

بیت کوین اکنون خود را در حوزه کشف قیمت می یابد، زیرا داده های محدودی از دیدگاه تجزیه و تحلیل تکنیکال برای تعیین محل بعدی قیمت در دسترس است.

در گزارش اخیر فیلیپ سوئیفت، بنیانگذار Decentrader، اکنون سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی اکستنشن (۷۰،۰۰۰ دلار) به عنوان سطح بعدی سود است و به عنوان یک هدف قیمت احتمالی برجسته شد.

شواهد تثبیت رو به رشد بین بخش ارزهای رمزنگاری شده و صنعت اصلی را می توان در جدیدترین اخبار یافت که صرافی FTX در مرحله نهایی کردن معامله ای برای حمایت مالی از Miami Heat اتحادیه ملی بسکتبال و به دست آوردن حق نامگذاری در عرصه تیم ها است که به احتمال زیاد به FTX arena تغییر نام می یابد.

پس از نهایی شدن، این قرارداد اولین مشارکت مهم با یک لیگ ورزش آمریکایی برای یک پروژه یا پلتفرم ارز رمزنگاری شده است.

انفجار محبوبیت توکن های غیر مثلی همچنین به دنبال رکوردشکنی در این هفته حراج ۶۹.۳ میلیون دلاری Beeple، توجه مطبوعات را به خود جلب کرده است. موفقیت در این اقدام باعث شده است تا تعداد زیادی از هنرمندان مشهور شروع به کاوش در فضای NFT و فرصت هایی که ارائه می دهند، کنند.

آلتکوین ها نیز راه افتادند زیرا بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ جدید رسید. Decentraland (MANA)، یک واقعیت مجازی و یک پروژه متمرکز بر بازی، با ۸۹٪ سود به قیمت ۱.۱۹ دلار بهترین عملکرد را داشته است.

نمودار-بازار

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

اکثر آلتکوین های با ارزش بازار کم، شاهد سودهای دو رقمی و حتی کوین های بزرگتر مانند AAVE و بیت کوین کش (BCH) به ترتیب ۱۰.۸۴٪ و ۱۴٪ بودند.

در حالی که خریداران تلاش می کنند در بالاترین سطح فعلی خود یعنی ۲۰۴۳ دلار، اتر (ETH) نیز ۱۳٪ به ۱۹۳۳ دلار برسند.

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده ۱.۸۴ تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین ۶۲.۱٪ است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا