فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه طلا، دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹

طلا نتوانست از روند صعودی متوسط ​​آسیا در منطقه ۱۷۳۵ دلاری استفاده کند. همانطور که هارش مگانی از FXStreet در یادداشتی نوشت، XAU / USD همچنان در معرض خطر بیشتر قرار دارد.

بانک فدرال رزرو آمریکا سیاست‌های جدید خود را در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد. ادامه روند صعودی نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری و همچنین رشد اقتصادی می‌تواند تأثیری منفی بر قیمت طلا داشته باشد. در حال حاضر، روند شاخص دلار و همچنین نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری برای یافتن فرصت‌های معاملاتی اهمیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران دارد.

هر سقوط ممکن است همچنان به حمایت مناسب و معادل ۱۷۰۰ دلار برسد. به نظر می رسد در صورت نفوذ قیمت به زیر سطح حمایتی ۱،۷۰۰ دلار، قیمت تا کف چند ماهه ‌خود در ۱،۶۷۵ دلار افت می‌کند.برخی از فروش های پی در پی باید زمینه را برای لغزش به سمت منطقه ۱۶۲۵ دلار با حمایت متوسط ​​در نزدیکی سطح ۱۶۵۰ دلار فراهم کنند.

از سوی دیگر، اولین سطح مقاومتی در محدوده ۱،۷۳۸ دلار تا ۱،۷۴۰ دلار واقع شده است. مقاومت مهم بعدی نیز در محدوده ۱،۷۶۰ دلار تا ۱،۷۶۵ دلار می‌باشد. هر حرکت قیمت به سمت این مقاومت یک فرصت فروش را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. تنها در صورت تثبیت قیمت بالای سطح مقاومتی ۱،۷۶۵ دلار، احتمال تداوم روند نزولی کاهش می‌یابد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا