ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار قیمت BNB ،ADA ،DOT ،XRP سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰

تحلیل روزانه نمودار قیمت BNB ،ADA ،DOT ،XRP سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ را در ادامه این مطلب می خوانید.

بایننس کوین (BNB) طی سه روز گذشته الگوی کندل دوجی را تشکیل داد که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین خریداران و فروشنده ها بود. اما تنها علامت مثبت این بود که قیمت در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۵ دلار) افت نکرد.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

خریداران در حال حاضر با افزایش قیمت به بالای مقاومت ۲۸۰ دلار در تلاشند نوسانات را گسترش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز BNB / USD می تواند تا ۳۰۹ دلار افزایش یابد. شکست نزدیک و بالاتر از این مقاومت یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل می کند که هدف آن ۴۲۹ دلار است.

میانگین متحرک به تدریج پرشور و RSI بالای ۵۶ یک برتری جزئی برای خریداران به حساب می آید. با این وجود، اگر قیمت از مقاومت بالایی پایین آمده و به زیر خط روند مثلث برود، روند صعودی را باطل می کند. این می تواند قیمت را به ۱۸۹ دلار کاهش دهد.

ADA / USD

کاردانو (ADA) در ۲۰ مارس زیر حمایت ۱.۲۳ دلار شکست و بسته شد که نشانگر کمبود تقاضا است. خریداران در تلاشند تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۶ دلار) دفاع کنند اما فقدان یک برگشت قوی از آن احتمال شکست در زیر آن را افزایش می دهد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اگر چنین اتفاقی بیفتد، جفت ارز ADA / USD ممکن است به ۱.۰۳ دلار کاهش یابد، این یک حمایت مهم برای مراقبت است زیرا SMA 50 روزه (۰.۹۹ دلار) نیز دقیقاً زیر آن است. اگر قیمت از این سطح بازگردد، جفت ارز می تواند نوسان خود را برای چند روز دیگر افزایش دهد.

میانگین متحرک نمایی میانگین ۲۰ روزه و RSI دقیقاً بالای نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد. حرکت بعدی روند ممکن است با شکست در بالاتر از ۱.۴۸ دلار یا شکست در زیر ۱.۰۳ دلار شروع شود.

DOT / USD

پولکادات (DOT) در ۲۰ مارس بالاتر از خط مقاومت مثلث متقارن شکسته شد اما سایه بلند روی کندل نشان می دهد فروشنده ها در میتینگ ها می فروشند. با این حال، خریداران میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵.۷۴ دلار) را در ۲۱ مارس برگزار کردند و اکنون دوباره تلاش می کنند قیمت را به بالای مثلث ببرند.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز DOT / USD می تواند بالاترین زمان را آزمایش کند و اگر این سطح فتح شود، روند صعودی می تواند به هدف الگوی ۵۵ دلار برسد. RSI بالاتر از خط روند نزولی قرار گرفته و میانگین های متحرک به تدریج شیب دار می شوند که نشان می دهد حرکت به نفع خریداران در حال چرخش است.

بر خلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی یا منطقه مقاومت بالای ۴۰ تا ۴۲.۲۸ دلار کاهش یابد، فروشنده ها سعی می کنند جفت را در زیر خط حمایت مثلث فرو ببرند. در صورت موفقیت، این جفت ارز می تواند اصلاح عمیق تری را شروع کند.

XRP / USD

XRP نشانه های خوبی را بعد از مدت ها نشان داده است. این آلتکوین در ۲۰ مارس به بالای مقاومت ۰.۵۰ دلار افزایش یافت که نشان می دهد خریداران بر فروشنده ها غلبه کرده اند. فروشنده ها در ۲۱ مارس سعی کردند قیمت را به زیر ۰.۵۰ دلار برسانند اما موفق نشدند.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

این امر امروز خرید بیشتری را به خود جلب کرده است که جفت XRP / USD را به سمت مقاومت بالایی در ۰.۶۵ دلار سوق داده است. اگر خریداران بتوانند قیمت را از این سطح بالاتر ببرند، احتمالاً جفت ارز حرکت می کند و به ۰.۷۸ دلار و سپس به ۱ دلار می رسد.

میانگین متحرک تغییر کرده و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید افزایش یافته است، این نشان می دهد که خریداران فرمانده هستند. اگر قیمت پایین بیاید و از میانگین متحرک پایین بیاید، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا