ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

رشد ۷۳۰٪ توکن Orion از ماه فوریه! علت چیست؟

پروتکل Orion برای رسیدن به سقف ۵۰۰ میلیون دلار در بازار ۷۳۰٪ از ماه فوریه رشد کرده است، اما واقعاً چه عواملی در پشت دستاوردهای اخیر است؟

با رشد صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi)، صرافی ها و استخرهای نقدینگی جدید دائماً ظهور می کنند. برای یک سرمایه گذار متوسط ​، پیگیری همه آنها و یافتن بهترین فرصت های بازده به طور فزاینده ای پیچیده شده است.

اوضاع حتی بدتر می شود زیرا صرافی های متمرکز نیز فرصت های ابتکاری را فراهم می کنند. بنابراین، نیاز به یک جمع کننده نقدینگی که به چندین صرافی غیرمتمرکز و متمرکز متصل شود کاملاً مشخص شده است. هدف پروتکل Orion فراهم کردن دسترسی از یک پلتفرم واحد به کاربران برای  سوآپ و معامله است.

این سرویس به جای رقابت با صرافی ها، دفاتر ثبت سفارش و نقدینگی را در یک سیستم غیرمتمرکز سفارش می دهد. در صورت وجود، Orion Terminal معاملات Binance و KuCoin را بدون نیاز به هیچ گونه حساب یا تأیید مشتری خود (KYC) ارائه می دهد. علاوه بر این، اتصال به اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) را فراهم می کند.

Orion Terminal قصد دارد از ۳۱ مارس رسما آغاز شود و از ماه فوریه، توکن ORN پروتکل Orion حدود ۷۳۰٪ رشد کرده است.

orionORN / USDT در Binance. منبع: TradingView

براساس وبلاگ Orion Protocol، کاربران بدون استفاده از کلیدهای خصوصی خود و با استفاده از کیف پول های متاماسک، Fortmatic و کوین بیس به معامله و استیکینگ خواهند پرداخت. با واریز وجه به قرارداد هوشمند، کاربران می توانند از طریق صرافی ها و بدون نیاز به چندین حساب معامله کنند.

آزمایش نهایی و شبکه اصلی تا اواسط سال ۲۰۲۱ راه اندازی می شود. این پروژه همچنین بیش از ۴۰ شریک را جمع آوری کرده است که حجم بیشتری را به پروتکل آورده و پاداش های احتمالی را افزایش می دهد.

برنامه های توسعه شامل مشتقات، وجوه قابل معامله در بورس اوراق بهادار (ETF)، توکن های غیرمثلی (NFT)، وام، معاملات مارجین و  سپرده گذاری بسیاری از دارایی های دیجیتال شده است.

این همه امکانات بسیار اغوا کننده به نظر می رسد، اما وعده راه اندازی پایانه های تجاری رمزنگاری مانند بلومبرگ از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شده و ادامه دارد و هیچ یک از آنها انتظارات را برآورده نکرده اند. علاوه بر این، در اکتبر ۲۰۲۰، متاماسک سرویس رالی غیر متمرکز ارز خود را راه اندازی کرد.

علاوه بر این، تعداد صرافی های متمرکز غیر KYC هر ساله در حال کاهش است و فضای کمی برای پروتکل Orion برای گسترش خدمات خود باقی می گذارد.

به طور خلاصه، رالی DEX یک بخش کاملا رقابتی است که هیچ مانعی برای ورود ندارد. بنابراین، رمز ORN ممکن است با سهامی از بازار قیمت گذاری شده است که ممکن است هرگز به نتیجه نرسد.

balancerBalancer TVL و حجم معاملات. منبع: DeBank

به عنوان یک مقایسه، توکن حاکمیتی پروتکل بالانسر (BAL) دارای ارزش کل ۱.۷ میلیارد دلار قفل شده (TVL) و متوسط ​​حجم روزانه ۵۰ میلیون دلار است. در همین حال، ارزش بازار BAL برابر با ۷۴۳ میلیون دلار است که ۲۸ درصد بالاتر از محصول ابتدای پروتکل Orion است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا