ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه UNI ،THETA ،LTC ،LINK سه شنبه ۳۰ مارس ۲۰۲۱

همراهان عزیز فیماچارت تحلیل روزانه UNI ،THETA ،LTC ،LINK سه شنبه ۳۰ مارس را در ادامه این مطلب می خوانید.

خریداران UNI در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۳۱ دلار) در ۲۷ و ۲۸ مارس با مقاومت سختی روبرو شدند اما نکته مثبت این بود که آنها اجازه ندادند قیمت به زیر SMA 50 روزه (۲۶.۹۱ دلار) برسد. امروز، خریداران دوباره در تلاشند یونی سواپ (UNI) را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند.

یونی سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران بتوانند قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را حفظ کنند، پیشنهاد می شود شکست اخیر در زیر ۲۷.۹۷ دلار در ۲۴ مارس یک دام خرسی باشد. پس از آن جفت ارز UNI / USD می تواند به تدریج به مقاومت بالایی با ۳۵.۲۰ دلار صعود کند.

شکست در منطقه مقاومت بالایی ۳۵.۲۰ تا ۳۶.۸۰ دلار می تواند مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کند. متناوبا، شکست در زیر ۲۵.۵۲ دلار ممکن است نشان دهنده شروع یک اصلاح عمیق باشد. تا آن زمان معاملات نوسان دار احتمالاً ادامه خواهد یافت.

THETA / USDT

تتا در حال تثبیت بین ۱۴.۹۶ دلار و ۱۰.۳۵ دلار است. در یک روند صعودی، هنگامی که اصلاح در ۳۸.۲٪ سطح اصلاح فیبوناچی متوقف می شود، نشان می دهد که معامله گران برای خروج عجله نمی کنند بلکه با افت قیمت خرید می کنند.

تتانمودار روزانه THETA / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک صعودی و RSI در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت تا صعود است. اگر خریداران بتوانند قیمت خود را بالاتر از ۱۴.۹۶ دلار برسانند، جفت THETA / USD ممکن است سفر خود را به سمت ۱۹ دلار آغاز کند.

برعکس، اگر قیمت از ۱۴.۹۶ دلار کاهش یابد، این جفت ارز ممکن است بیشتر در نوسان بماند. فروشنده ها برای بدست آوردن برتری باید زیر قیمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۸۱ دلار) فرو روند.

LTC / USDT

لایت کوین (LTC) در ۲۴ مارس زیر مثلث متقارن شکست اما فروشنده ها نتوانستند از این مزیت استفاده کنند. خریداران در تاریخ ۲۶ مارس قیمت را به عقب به مثلث فشار دادند و این می توانست چندین فروشنده تهاجمی را به دام بیندازد.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

پس از دفاع از روند مثلث در ۲۷ و ۲۸ مارس، خریداران امروز قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۰.۶۸ دلار) رساندند. اکنون قیمت می تواند تا خط مقاومت مثلث که در آن خریداران با مقاومت سخت فروشنده ها روبرو می شوند ، صعود کند.

اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید، جفت ارز LTC / USD می تواند اقامت خود را در داخل مثلث برای چند روز دیگر تمدید کند.

با این حال، اگر خریداران قیمت را بالاتر از مثلث ببرند، جفت ارز ممکن است به ۲۴۶.۹۶ دلار برسد و سپس به هدف الگو در ۳۰۹ دلار برسد. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱۶۸ دلار برسد، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد.

LINK/USDT

چین لینک (LINK) همچنان در محدوده ۲۴ تا ۳۲ دلار گیر کرده است. برگشت از سطح حمایت به SMA 50 روزه (۲۹ دلار) رسیده است که فروشنده ها ممکن است مقاومت کنند.

چین لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک مسطح و RSI درست بالای نقطه میانی یک برتری آشکار نه برای خریداران و نه برای فروشنده ها به وجود نمی آورد. این شاخص ها نشان دهنده ادامه نوسان برای چند روز دیگر است.

اگر جفت ارز LINK / USD از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه کاهش یابد، فروشنده ها تلاشی دیگر برای کشاندن قیمت زیر ۲۴ دلار خواهند کرد. در صورت موفقیت، جفت ارز ممکن است به ۲۰.۱۱ دلار و سپس به ۱۸ دلار کاهش یابد.

از طرف دیگر، اگر خریداران بتوانند قیمت را از میانگین متحرک بالاتر ببرند، جفت ارز ممکن است به ۳۲ دلار برسد. شکست بالاتر از این سطح احتمال از سرگیری روند صعودی را افزایش می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا