فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل روزانه طلا، سه شنبه ۱۰ فروردین

طلا به زیان روز گذشته افزود و برای دومین روز متوالی در روز سه شنبه یک روند نزولی را تجربه کرد.

Xares از FXStreet توضیح می دهد که XAU / USD به مرز ۱۷۰۰ دلار نزدیک شده است و هدف بعدی برای فروشنده های این جفت ارز ۱۶۷۶ تا ۷۷ دلار است.

فعالان بازار اکنون منتظر انتشار آمار اقتصادی ایالات متحده هستند و با انتشار شاخص اعتماد مصرف کننده در هیئت کنفرانس انتظار تغییر دارند. این داده ها ممکن است بر قیمت دلار تأثیر بگذارد و انگیزه ای برای این فلز ایجاد کند. معامله گران بیشتر بر بازده اوراق قرضه ایالات متحده و تمایل به ریسک بازار توجه نشان می دهند. با این حال، تمرکز اصلی در انتشار گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده (NFP) است که روز جمعه منتشر می شود.

برخی از فروش های زیر سطح حمایتی ۱۷۰۰ دلار دوباره چشم انداز منفی را تأیید می کنند و فلز زرد را آسیب پذیر می کنند تا روند نزولی به سمت کف قیمتی چند ماهه خود در ۱۶۷۷دلار را تسریع کند.

به نظر می رسد نوسان نقطه حمایت از دامنه معاملات، در حدود منطقه ۱۷۲۰ دلاری، به عنوان مقاومت قوی عمل می کند. هرگونه حرکت بهبودی بیشتر اکنون به عنوان یک فرصت فروش تلقی می شود و در محدوده منطقه عرضه ۱۷۳۲-۳۳ دلار محدود خواهد شد. گفته می شود، یک حرکت پایدار فراتر از آن ممکن است حرکتی با پوشش کوتاه ایجاد کند و طلا را به عقب براند تا مقاومت قوی ۱۷۴۵ تا ۴۷ دلار را به چالش بکشد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا