ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار بایننس کوین، کاردانو، پولکادات، ریپل شنبه ۱۴ فروردین

تحلیل روزانه نمودار بایننس کوین، کاردانو، پولکادات و ریپل را در ادامه می خوانید.

بایننس کوین (BNB) پس از چند بار آزمایش ناموفق در تاریخ ۳۱ مارس، در سطح مقاومت ۳۱۵ دلار در تاریخ ۱ آوریل شکست و آن را با بالاترین رقم امروز یعنی ۳۴۸.۶۹ دلار دنبال کرد. اگر خریداران بتوانند شکست خود را حفظ کنند، این آلتکوین می تواند تا ۴۰۰ دلار و سپس ۴۳۰ دلار افزایش یابد.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک صعودی و RSI در محدوده اشباع خرید نشان می دهد که خریداران فرمانده هستند.

با این حال، اگر خریداران نتوانند از قیمت بالاتر از ۳۴۸.۶۹ دلار دفاع کنند، جفت ارز BNB / USDT ممکن است به ۳۱۵ دلار سقوط کند. اگر خریداران بتوانند این سطح را به سطح حمایتی تبدیل کنند، احتمال از سرگیری روند صعودی را افزایش می دهد.

اگر جفت ارز کاهش یابد و زیر میانگین متحرک شکسته شود، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که شکست فعلی یک دام گاوی بوده است.

ADA / USDT

کاردانو (ADA) طی چند روز گذشته در محدوده مشخصی در نوسان بود اما نشانه مثبت این است که خریداران اجازه نداده اند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۷ دلار) کاهش یابد. این نشان دهنده کمبود خرید است اما فوریتی در بین معامله گران برای دامپ موقعیت خود نشان نمی دهد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اکنون خریداران ممکن است تلاش کنند قیمت را به بالای ۱.۳۰ دلار برسانند. در صورت موفقیت، جفت ارز ADA / USDT می تواند تا ۱.۴۸ دلار رشد کند. این یک مقاومت مهم است زیرا قیمت در ۲۷ فوریه و ۱۸ مارس از آن کاهش یافته بود.

اگر این اتفاق یک بار دیگر رخ دهد، جفت می تواند مدت اقامت خود را در داخل محدوده برای چند روز بیشتر کند. با این حال، اگر خریداران قیمت را به بالای ۱.۴۸ دلار برسانند، این جفت ارز می تواند روند صعودی خود را که ممکن است به ۲ دلار برسد، از سر بگیرد. این نمای صعودی در هنگام شکست نامعتبر خواهد شد و به زیر ۱.۰۳ دلار می رسد.

DOT / USDT

پولکادات (DOT) در اول آوریل از روند نزولی رد شده بود اما خریداران خیلی عقب ننشسته بودند. این نشان می دهد معامله گران با عجله موقعیت های خود را نبسته اند. خریداران امروز قیمت را به بالای خط روند نزولی رسانده اند.

داتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵.۰۶ دلار) شروع به افزایش کرده و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری خریداران است. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از خط روند نزولی حفظ کنند، جفت DOT / USDT می تواند بالاترین قیمت خود را با ۴۲.۲۸ دلار به چالش بکشد.

شکست یا نزدیک شدن به ۴۲.۲۸ دلار می تواند روند صعودی را با حرکت احتمالی بعدی به ۵۳.۵۰ دلار از سر بگیرد. اگر قیمت از سطح فعلی یا بالاترین حد کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. این می تواند قیمت را به ۲۶.۵۰ دلار کاهش دهد.

XRP / USDT

خریداران پس از چند روز تردید در حدود ۰.۶۰ دلار ، در حال حاضر تلاش می کنند XRP را به مقاومت بالایی ۰.۶۵ دلار برسانند. این سطح احتمالاً به عنوان یک مقاومت سخت عمل خواهد کرد زیرا در پنج مورد قبلی قیمت از آن کاهش یافته است.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

با این حال، افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۳ دلار) و RSI بالای ۶۵ نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت در برابر صعود است. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۰.۶۵ دلار فشار دهند و حفظ کنند، جفت XRP / USDT می تواند به ۰.۷۸ دلار و سپس ۱ دلار برسد.

اگر قیمت ریزش کرده و از میانگین متحرک پایین بیاید، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. چنین اقدامی نشانگر فروش معامله گران در رالی ها خواهد بود. این می تواند نوسان جفت ارز را بین ۰.۴۲ تا ۰.۶۵ دلار برای چند روز دیگر حفظ کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا