ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار قیمت UNI ،LTC ،LINK ،THETA شنبه ۱۴ فروردین

یونی سواپ (UNI) طی چند روز گذشته بین هر دو میانگین متحرک گیر کرده است. فروشنده ها نتوانستند در ۳۱ مارس زیر قیمت SMA پنجاه روزه (۲۷.۵۹ دلار) رفته و آن را حفظ کنند و خریداران نتوانستند قیمت خود را در ۱ آوریل بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۱۳ دلار) حفظ کنند.

یونی-سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI دقیقاً بالای نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

اگر امروز خریداران قیمت خود را به بالاتر از ۳۰.۳۱ دلار برسانند و حفظ کنند، این دیدگاه خنثی می تواند به نفع آن باشد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت UNI / USDT می تواند به سمت مقاومت  بالای ۳۵.۲۰ دلار حرکت کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۲۵.۵۰ دلار برسد، جفت ارز می تواند افزایش فشار فروش را تجربه کند، که ممکن است قیمت را به ۱۸ دلار کاهش دهد.

LTC / USDT

لایت کوین (LTC) به شدت از پایین ترین سطح روز خود در ۳۱ مارس برگشت و در اول آوریل بالاتر از SMA پنجاه روزه (۱۹۷ دلار) شکست. خریداران اکنون سعی می کنند قیمت را از بالای خط مقاومت مثلث متقارن بالا ببرند.

لایت کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز LTC / USDT می تواند تا ۲۳۰ دلار و سپس به ۲۴۶.۹۶ دلار برسد. هدف الگوی شکست از مثلث ۳۰۷.۴۲ دلار است. با این حال، افزایش ناگهانی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۳ دلار) و RSI در خط روند نزولی نشان دهنده یک حرکت صعودی ضعیف است.

اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید، این جفت ارز ممکن است اقامت خود را در داخل مثلث برای چند روز دیگر تمدید کند. فروشنده ها با شکست در زیر خط روند مثلث، برتری را به دست می آورند.

LINK/USDT

چین لینک (LINK) در ۳۱ مارس از ۲۶.۱۸ دلار تغییر قیمت داد و از خط روند نزولی مثلث نزولی صعود کرد. این حرکت تنظیمات نزولی را باطل می کند و خریداران اکنون سعی می کنند قیمت را به بالای مقاومت بالایی در ۳۲ دلار برسانند.

لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

در صورت موفقیت، جفت ارز LINK / USDT می تواند حرکت خود را به بالاترین قیمت ۳۶.۹۳ دلار آغاز کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۴۵ دلار) شروع به افزایش کرده و RSI به بالاتر از ۵۹ رسیده است که این یک برتری جزئی برای خریداران است.

با این وجود، اگر خریداران نتوانند قیمت خود را به بالاتر از ۳۲ دلار برسانند، جفت ارز می تواند به میانگین متحرک سقوط کند. اگر قیمت از میانگین متحرک عقب نشینی کند، این نشان می دهد که معامله گران با افت های جزئی خرید می کنند. خریداران سپس یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای ۳۲ دلار برسانند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از مقاومت بالایی پایین آمده و زیر میانگین متحرک بشکند، این جفت ارز می تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۲۴ تا ۳۲ دلار نوسان کند.

THETA / USDT

THETA در حال حاضر در یک روند صعودی در نوسان است. پرایس اکشن چند روز گذشته یک مثلث متقارن را تشکیل داده است که معمولاً به عنوان یک الگوی ادامه دار عمل می کند.

تتانمودار روزانه THETA / USDT. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در ۶۳ است که نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت تا صعود است.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از مثلث ببرند، جفت THETA / USDT می تواند با بالاترین سطح ۱۴.۹۶ دلار و سپس به هدف الگوی ۱۷.۸۵ دلار برسد.

اگر قیمت کاهش یافته و از زیر مثلث شکسته شود، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد شد. چنین حرکتی احتمال شکسته شدن در زیر سطح حمایت مهم در ۱۰.۳۵ دلار را افزایش می دهد و این نشان دهنده اصلاح عمیق تر است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا