ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

گلدمن ساکس بیت کوین و آلتکوین ها را در دسترس مشتریانش قرار می دهد!

بر اساس گزارشات جدید، بیت کوین (BTC) و برخی از آلتکوین ها به زودی در دسترس مشتریان گلدمن ساکس قرار خواهند گرفت.

نظرات مصاحبه با ماری ریچ (Mary Rich)، رئیس جهانی دارایی های دیجیتال بخش مدیریت ثروت خصوصی بانک، که روز چهارشنبه توسط CNBC منتشر شد، برنامه های بانک برای ارائه دارایی های رمزنگاری شده به سرمایه گذاران را تأیید کرد.

این اقدام گلدمن را به دومین وام دهنده اصلی تبدیل خواهد کرد که دنیای ارزهای رمزنگاری شده را به روی مشتریان خود باز می کند و هفته ها پس از اقدام پیشگامانه مورگان استنلی انجام می شود.

ما در حال همکاری نزدیک با تیم های مختلف شرکت هستیم تا راه های ارائه دسترسی هوشمندانه و مناسب به اکوسیستم را برای مشتریان ارز دیجیتال بررسی کنیم و این همان چیزی است که انتظار داریم در کوتاه مدت ارائه دهیم.

عرضه مورگان استنلی قرار است در ماه آوریل آغاز شود و عرضه گلدمن در سه ماهه دوم اتفاق می افتد. هر دو بانک این امکان را دارند که سرمایه های جدید زیادی را از طریق مشارکت در صندوق های متمرکز بر رمزنگاری به اکوسیستم بیت کوین وارد کنند.

در ادامه، ریچ تقاضا را به عنوان نیروی محرکه تصمیم گلدمن برجسته کرد.

وی افزود:

تعداد زیادی مشتری وجود دارد که به عنوان راهکاری در برابر تورم به این دارایی نگاه می کنند و حجم عظیم تقاضا در سال گذشته قطعاً در این امر نقش داشته است.

همچنین تعداد زیادی مشتری وجود دارد که احساس می کنند ما از راه های مختلفی در آستانه طلوع اینترنت جدید نشسته ایم و به دنبال راه هایی برای شرکت در این فضا هستند.

مانند بسیاری از بانک های بزرگ، گلدمن ساکس در سال جاری نظر خود را درباره بیت کوین تغییر داده است و از یک فرد کاملاً بدبین به استقبال از این پدیده رفته است. اما بانک های مرکزی از جمله فدرال رزرو ایالات متحده همچنان از موضع بدبینی و انتقاد به این دارایی دیجیتال نگاه می‌کنند.

آنتونی پمپلیانو، موسس مورگان کریک دیجیتال اظهار داشت:

در نهایت آنها مجبور به ارائه خدمات بیت کوین به همه خواهند بود.

BTC / USD پس از سقوط فوری افزایش می یابد

پرایس اکشن بیت کوین به گرمی به این اخبار واکنش نشان داد و از ۵۸،۰۰۰ دلار بار دیگر عبور کرد.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، تحلیلگران همچنان در مورد کمبود مومنتوم نگران نیستند. ۶۸،۰۰۰ و ۷۳،۰۰۰ دلار نقاط جالب توجه برای دستیابی به موفقیت احتمالی هستند.

بیت-کوین

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا