ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار قیمت BNB ،DOT ،ADA ،XRP سه شنبه ۱۷ فروردین

بایننس کوین (BNB) امروز منطقه مقاومت بالای ۳۴۸.۶۹ دلار تا ۳۵۶.۹۸ دلار را پاک کرد و به بالاترین سطح خود در تاریخ رسید. هر زمان که یک دارایی به بالاترین سطح جدید خود برسد، نماد قدرت است زیرا نشان می دهد که معامله گران در سطوح بالاتر خرید می کنند و انتظار دارند که رالی بیشتر تمدید شود.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI به محدوده اشباع خرید رسیده است که نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت در برابر صعود است. جفت ارز BNB / USDT اکنون می تواند با هدف ۴۰۰ دلار و سپس ۴۳۰ دلار به هدف مورد نظر برسد.

اگر قیمت معکوس شود و از زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۷ دلار) شکسته شود، این نمای مثبت بی اعتبار خواهد شد. چنین اقدامی نشان خواهد داد که معامله گران در سطح بالاتری سود خود را ذخیره می کنند و عرضه بیش از تقاضا است.

این می تواند قیمت را به SMA 50 روزه (۲۵۸ دلار) کاهش دهد و شکاف زیر این حمایت ممکن است روند کاهشی را به ۲۲۰ دلار برساند.

DOT / USDT

همانطور که از سایه بلند روی کندل روزانه دیده می شود، فروشنده ها سعی کردند خریداران را به دام بیندازند. با این حال، خریداران آماده تسلیم برتری خود نبودند و در چهارم آوریل دوباره پولکادوت (DOT) را به بالای ۴۲.۲۸ دلار رساندند.

پولکاداتنمودار روزانه DOT ​​/ USDT. منبع: TradingView

نزاع سختی بین خریداران و فروشنده ها در نزدیکی سطح ۴۲.۲۸ دلار وجود دارد. خریداران برای حمایت و راه اندازی مرحله بعدی روند صعودی که ممکن است به ۵۳.۵۰ دلار برسد، سعی می کنند این سطح را تغییر دهند.

رشد میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷.۳۰ دلار) و RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت در برابر صعود است.

اگر فروشنده ها بتوانند قیمت را به زیر ۴۰ دلار برسانند، این نمای صعودی بی اعتبار خواهد بود. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، جفت ارز ADA / USDT ممکن است به میانگین متحرک سقوط کند و شکست در زیر SMA 50 روزه (۳۵.۳۴ دلار) می تواند یک اصلاح عمیق تر را به ۲۶.۵۰ دلار آغاز کند.

ADA / USDT

کاردانو (ADA) طی چند روز گذشته در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۷ دلار) معامله شده است. تلاش خریداران برای شروع یک حرکت صعودی در ۲ و ۳ آوریل (همانطور که از سایه بلند روی کندل ها دیده می شود)، خریدارانی را در سطوح بالاتر پیدا نکرد.

کاردانونمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

معمولاً هر مرحله با نوسان کم با افزایش ناگهانی نوسان همراه است اما پیش بینی جهت شکست می تواند دشوار باشد. بنابراین، بهتر است قبل از شروع هر معامله منتظر رخ دادن شکست باشید.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۱.۳۰ دلار فشار دهند و حفظ کنند، جفت ADA / USDT ممکن است مقاومت سخت ۱.۴۸ دلار را به چالش بکشد. این سومین تلاش برای گذر از مقاومت بالای خواهد بود، از این رو احتمال شکست در بالای آن زیاد است. هدف بعدی ۲ دلار است.

از طرف دیگر، اگر بلاتکلیفی از بین برود، فروشنده ها سعی می کنند قیمت را به زیر ۱.۰۳ دلار برسانند و اصلاح عمیق تری را به ۰.۸۰ دلار و سپس ۰.۷۰ دلار آغاز کنند.

XRP / USDT

XRP امروز بالاتر از مقاومت سرسخت در ۰.۶۵ دلار شکست که الگوی معکوس سر و شانه ها را کامل می کند. این آلتکوین حرکت خود را افزایش داده و مقاومت جزئی را در ۰.۷۵ و ۰.۷۸ دلار از بین برد.

ریپلنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

سرعت شدید این رالی نشان می دهد که ممکن است چندین فروشنده از بین رفته باشند و در نتیجه یک فشار کوتاه ایجاد کنند. این امکان برای رسیدن به سطح الگوی ۱.۱۱ دلار است.

افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۷ دلار) و RSI بالای ۸۰ نشان می دهد که خریداران دوباره به فرماندهی رسیده اند.

با این حال، جفت ارز XRP / USDT ممکن است در یک هدف مستقیم به مقصد مورد نظر نرسد زیرا معامله گران کوتاه مدت ممکن است پس از رشد شدید امروز سود خود را ذخیره کنند. این ممکن است قیمت را به منطقه حمایتی ۰.۷۵ تا ۰.۶۵ دلار کاهش دهد.

قدرت برگشت از این منطقه حمایتی، درک بهتری از مرحله بعدی رالی را به دست می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا