ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه نمودار UNI ،LTC ،LINK ،THETA سه شنبه ۶ آوریل ۲۰۲۱

یونی سواپ (UNI) در تاریخ ۲ آوریل بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۵۲ دلار) افزایش یافت اما فروشنده ها اجازه ندادند قیمت بالاتر رود. آنها در سطوح بالاتر فروختند و قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۳ آوریل برگرداندند.

یونی-سواپنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

نشانه مثبت این است که خریداران سه روز گذشته میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را با موفقیت لمس کرده اند. اگر خریداران بتوانند قیمت خود را به بالاتر از ۳۲.۵۰ دلار برسانند، جفت UNI / USDT می تواند به منطقه مقاومت ۳۵.۲۰ تا ۳۶.۸۰ دلار برسد.

میانگین متحرک نمایی متوسط ​​۲۰ روزه و RSI زیر ۵۶ حاکی از عدم تحرک قوی به نفع خریداران است. این می تواند جفت را برای چند روز دیگر در نوسان نگه دارد. حرکت بعدی روند ممکن است در استراحتی بالاتر از ۳۶.۸۰ دلار یا شکست در زیر ۲۵.۵۲ دلار آغاز شود.

LTC / USDT

لایت کوین (LTC) در تاریخ ۳ آوریل از خط مقاومت مثلث متقارن شکسته شد اما خریداران نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. این آلتکوین به سرعت معکوس شد و دوباره به مثلث سقوط کرد.

لایت-کویننمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

با این حال، علامت مثبت این است که خریداران اجازه نمی دهند قیمت زیر میانگین متحرک شکسته شود. این نشان می دهد که خریداران در حال اقدام هستند. آنها دوباره تلاش خواهند کرد قیمت را بالای مثلث رسانده و حفظ کنند.

در صورت موفقیت، جفت ارز LTC / USDT می تواند تا ۲۳۰ دلار و سپس به ۲۴۶.۹۶ دلار برسد. بالاتر از این سطح، جفت ارز می تواند تا هدف ۳۰۷.۴۲ دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت یک بار دیگر از خط مقاومت کاهش یابد، در این صورت احتمال شکست زیر میانگین متحرک افزایش می یابد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت می تواند به خط حمایت مثلث سقوط کند.

LINK/USDT

چین لینک (LINK) در تاریخ ۲ آوریل بالاتر از مقاومت ۳۲ دلار شکسته شد اما خریداران نتوانستند بر اساس این شکست مقاومت کنند و فروشنده ها ۳ آوریل قیمت را عقب کشیدند. این نشان می دهد فروشنده ها با قدرت از مقاومت بالای ۳۲ دلار دفاع می کنند.

چین-لینکنمودار روزانه LINK / USDT. منبع: TradingView

با این حال، بازگشت شدید قیمت ارز میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹ دلار) در ۴ آوریل نشان می دهد که خریداران در حال خرید در افت هستند. خریداران اکنون سعی خواهند کرد قیمت را از منطقه مقاومت بالای ۳۲ تا ۳۳.۱۷ دلار بالا ببرند.

در صورت دستیابی به آن، جفت LINK / USDT ممکن است بالاترین قیمت خود را با قیمت ۳۶.۹۳ دلار مجددا آزمایش کند. اگر این سطح نیز تسخیر شود، ممکن است افزایش به ۴۰ دلار برسد.

برعکس، اگر قیمت مجدداً از ناحیه مقاومت بالایی پایین بیاید و به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، این نشان می دهد که نوسان ممکن است برای چند روز دیگر ادامه داشته باشد.

THETA / USDT

طی چند روز گذشته تتا در محدوده ۱۰.۳۵ تا ۱۴ دلار گیر افتاده است. فروشنده ها سعی می کنند قیمت را تا حدی که دامنه پشتیبانی می کند فرو ببرند اما خریداران اجازه ندادند که این آلتکوین به زیر ۱۱.۲۰ دلار برسد.

تتانمودار روزانه THETA / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰.۸۱ دلار) به تدریج مسطح می شود و RSI به زیر ۶۱ رسیده است و این امر نشان می دهد طی چند روز آینده می توان نوسان را اعمال کرد.

برخلاف این فرض، اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای ۱۲.۵۸ دلار برسانند، جفت THETA / USDT می تواند به ۱۴ دلار برسد. شکست این مقاومت اولین علامت برتری خریداران خواهد بود.

با این حال، اگر جفت ارز از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر ۱۱.۲۰ دلار برسد، افت به ۱۰.۳۵ دلار امکان پذیر است. شکست در زیر این حمایت می تواند فروش را تشدید کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا