ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ارزش ۱ تریلیون دلاری بازار بیت کوین در ۱۰ روز متوالی

بیش از ۱۰٪ از عرضه BTC منتقل شده است در حالی که سرمایه بازار بیت کوین از ۲۶ مارس بیش از یک تریلیون دلار بوده است، این نشان دهنده حمایت قوی در محدوده متوسط ​​و بالای ۵۰،۰۰۰ دلار است.

طبق گزارش ۵ آوریل ‘Week on Chain’ از Glassnode، بیت کوین برای اولین بار بیش از یک هفته از ارزش بازار ۱ تریلیون دلار برخوردار شده است. در این گزارش آمده است:

این یک رای اعتماد قوی برای بیت کوین و ارزهای رمزپایه است.

Glassnode همچنین اشاره کرد که ۱.۹۸ میلیون BTC در حالی که ارزش بازار بیت کوین بالای ۱ تریلیون دلار نگه داشته است، برابر است با ۱۰.۶٪ از مقدار عرضه. این گزارش خاطرنشان کرد محدوده ۵۰،۰۰۰ دلار از متوسط ​​تا بالاترین میزان حمایت از زنجیره ای از حدود ۱۱،۰۰۰ دلار را نشان می دهد:

به طور چشمگیری، این حجم از زنجیره یکی از قوی ترین سطح حمایت های زنجیره ای را تشکیل داده است زیرا قیمت ها از ۱۱ دلار تا ۱۲ هزار دلار بود.

ارزش بازار BTC برای اولین بار در تاریخ ۱۹ فوریه نقطه عطف ۱ تریلیون دلاری خود را شکست، اما به سرعت در ۱۷ روز بعد به زیر ۱۲ رقم رسید. BTC در تاریخ ۹ مارس مجدداً ۱۳ رقمی شد، اما با اصلاح دیگری ارزش بیت کوین به ۹۵۰ هزار دلار کاهش یافت.

ارزش BTC اکنون از ۲۶ مارس بالاتر از ۱ تریلیون دلار باقی مانده است و طبق داده های Coingecko در حال حاضر در ۱.۱ تریلیون دلار است.

Glassnode با توزیع قیمت واقعی UTXO یا URPD بیت کوین، تجزیه و تحلیل کرد تا حجم قابل توجه اخیر را بالای یک تریلیون دلار سرمایه برای BTC نشان دهد.

بیت-کوینتوزیع قیمت تحقق یافته BTC UTXO: گلس نود

این گزارش خاطر نشان می کند که استخراج کنندگان BTC به “حالت انباشت” بازگشتند و این نشان دهنده صعود بیشتر است، زیرا ماینرها برای قیمت های بالاتر دوباره کوین های تازه عرضه شده خود را کنترل می کنند.

در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با ۵۹.۰۳۰ دلار معامله شد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹ درصد رشد داشت.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا