ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

خوشه های نهنگ نشان از انفجار شدید در این سطح کلیدی بیت کوین است

خوشه های نهنگ بیت کوین در ۵۷،۰۴۶ دلار و ۶۰،۰۴۵ دلار سطح حمایت و مقاومت بسیار مهم در کوتاه مدت را نشان می دهد. قیمت بیت کوین (BTC) در تلاش است تا سطح مقاومت ۶۰،۰۰۰ دلاری را بشکند.

خوشه های نهنگ نشان می دهد که ۵۷،۰۴۶ دلار و ۶۰،۰۴۵ دلار مهمترین مناطق حمایت و مقاومت در کوتاه مدت هستند.

به عبارت دیگر، اگر بیت کوین بالاتر از ۵۷،۰۴۶ دلار بماند و مقاومت در برابر ۶۰،۰۰۰ دلار را ادامه دهد، احتمال شکست جدی در آینده قابل پیش بینی بسیار افزایش می یابد.

چرا خوشه های نهنگ برای بیت کوین مهم است

خوشه های نهنگ زمانی تشکیل می شوند که سرمایه گذاران با دارایی زیاد بیت کوین را با قیمت مشخصی خریداری یا می فروشند و پس از آن سهام خود را جابجا نمی کنند.

به همین ترتیب، پشتیبانی از سوی خوشه نهنگ معمولاً به عنوان یک منطقه حمایت مهم برای بیت کوین شناخته می شود و وقتی BTC به سطحی برسد که در ابتدا BTC را خریداری کرده اند، نهنگ ها تمایل به خرید بیشتر دارند.

در طرف دیگر، منطقه مقاومت در برابر خوشه نهنگ ها احتمالاً به عنوان یک منطقه فروش حفظ خواهد شد زیرا نهنگ ها برای فروش موقعیت های خود بیشتر منتظر می مانند.

طبق گفته محققان Whalemap، دو سطح مقاومت کلیدی بیت کوین در کوتاه مدت ۶۰،۰۴۵ دلار و ۶۱،۰۶۲ دلار است. روز چهارشنبه، محققان متذکر شدند:

BTC برگشته است. تاکنون از حمایت نهنگ ها جان سالم به در برده است. این نشانه خوبی است: در روندهای خرسی ، مقاومت در برابر نهنگ بهتر از حمایت است و بالعکس. برای روند گاوی، حمایت از نهنگ اکنون به کار خود بازگشته است و این بدان معناست که روند تغییر کرده است. ماه آوریل باید بسیار سرگرم کننده باشد.

نهنگخوشه های نهنگ بیت کوین. منبع: Whalemap

از آن زمان به بعد، قیمت بیت کوین بین سطح مقاومت و حمایت ۵۷،۰۰۰ دلاری متغیر است.

بر اساس این روند، محققان اضافه کردند که این می تواند آرامش قبل از طوفان باشد و پیش بینی اوج گیری نوسانات بیت کوین است که در حال حاضر در پایین ترین سطح از نوامبر ۲۰۲۰ است.

احساس معامله گران در مورد بیت کوین متفاوت است

طبق گفته معامله گر مطرح با نام مستعار Byzantine General، بازار آتی بیت کوین بسیار داغ می شود. بازار مشتقات در حال افزایش است در حالی که نرخ بودجه آتی BTC به طور مداوم بالاتر از ۰.۱۲٪ است.

به طور متوسط​​، نرخ پیش فرض بودجه آتی بیت کوین ۰.۰۱٪ است، بنابراین بازار بیش از ۱۲ برابر رشد می کند.

نمودار بیت کویننمودار قیمت بیت کوین با نرخ و حجم تأمین مالی آتی. منبع: TradingView.com ، ژنرال بیزانس

معامله گر معروف به NekoZ اظهار داشت که ساختار تکنیکال بازار بیت کوین در نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که BTC می تواند مدت زمان بیشتری تثبیت شود اما او در کوتاه مدت دید نزولی ندارد.

منبع:  cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا