ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

NKN در یک ماه ۱۴۰۰% رشد کرد!

یکی از نشانه های قابل توجه شروع فصل آلتکوین ها این است که پروژه های مبهم و کمتر شناخته شده شروع به رشد می کنند. شبکه جدید NKN طی ماه گذشته به عنوان یکی از این پروژه های غافلگیر کننده ظهور کرده است و از پایین ترین نرخ ۰.۰۵۲ دلار در ۸ مارس ۱۴۰۰٪ رشد داشته و به بالاترین رقم ۰.۷۷۹ دلار در ۶ آوریل رسیده است.

NKNنمودار ۴ ساعته NKN / USDT. منبع: TradingView

NKN یک پروتکل و اکوسیستم اتصال شبکه همتا به همتا است که از انگیزه های اقتصادی در کاربران اینترنت برای به اشتراک گذاشتن اتصالات شبکه و استفاده از پهنای باند استفاده نشده، استفاده می کند.

از زمان راه اندازی آن در ژانویه ۲۰۱۸، این پروژه به طور مداوم جامعه فعال خود را گسترش داده است تا بی سر و صدا تبدیل به “بزرگترین شبکه بلاکچین در جهان از نظر گره های اجماع کامل”، با ۶۷،۲۶۶ گره شود.

بایننس به شعله ور شدن قیمت NKN کمک می کند

افزایش قیمت NKN پس از اعلامیه بایننس در ۱۱ مارس آغاز شد مبنی بر اینکه دارندگان توکن NKN در صورت واریز این توکن به حساب بایننس خود می توانند ۲۰٪ بهره عملکرد سالانه (APY) از دارایی خود بدست آورند.

حرکت این پروژه طی هفته های بعدی با شروع جلب توجه بیشتر به سمت بالا، ادامه یافت.

راه حل های ارائه شده توسط این شبکه همچنین افزایش محصولی مانند پیام رسان nMobile که یک سرویس پیام خصوصی ارائه می دهد و قادر به رقابت با WhatsApp و nConnect است، به افزایش تعداد کاربران آن کمک کرده است.

به گفته بروس لی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت NKN، عملکرد NKN طی یک ماه گذشته عمدتا با احساس صعودی کلی بازار رمزنگاری گسترده و تمرکز اخیر بر پروژه های مرتبط با زیرساخت وب ۳.۰ مانند فایل کوین (FIL) مرتبط است.

لی همچنین تأثیری که ماینرها بر بازار دارند برجسته کرده است و به جامعه ماینرهای قوی NKN و تمرکز آن بر وب ۳.۰ به عنوان نیروهای محرک رشد اخیر پروتکل اشاره کرد.

لی گفت:

NKN به طور تصادفی هم تحت وب ۳.۰ (شبکه و انتقال داده) است و هم جامعه قوی استخراج.

لی برای کسانی که ترجیح می دهند سرمایه گذاری سازمانی را در یک پروژه برای اعتبار وضعیت مدعی آن ببینند، این واقعیت را برجسته کرد که Coinbase Custody از NKN پشتیبانی می کند که به گفته وی “سطح مشخصی از کیفیت پروژه” را نشان می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا